چهارشنبه 2 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه عرشه آنلاین

آیت‌الله مکارم شیرازی تاکید کرد: این که هرکس بیاید شعار‌های زننده سر دهد زیبنده هیچ مرکز علمی و دانشگاهی نیست لذا اینجانب نسبت به سیاست زده شدن دانشگاه‌ها هشدار می‌دهم هرچند ما مخالف اظهار نظر اساتید و دانشجویان در مسائل سیاسی نیستیم، لیکن این که تنها به این مقوله بپردازند، و حتی دانشگاه را به یک باشگاه و حزب سیاسی تبدیل کنند به هیچ عنوان قابل قبول نیست و مردم را نیز به شدت نگران می‌کند.

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی تیم بسکتبال زنان شهرداری گرگان در مورد سطح مسابقات فصل جاری لیگ برتر گفت: احساس می‌کنم دانش تیم‌ها در بسکتبال بالا رفته است. خیلی با جان و دل و با کیفیت خوبی بازی می‌کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

گزینه انتخابی شهردار تهران برای روز دانشجو، دانشگاه شریف بود. رفتن زاکانی به دانشگاه شریف شاید بخش عمده‌ای از آن به سوابق سیاسی و کاری و روحیات شخصی‌اش بر می‌گردد

وب‌گاه خبر آنلاین

عصر ایران نوشت: اگر فکر می‌کنید زاکانی و رائفی پور می‌توانند شرایط پیچیده امروز ایران را حل کنند، سخت در اشتباهید. آنها هیچ وقت نقش خاموش کننده آتش را نداشتند و همیشه بنزینی بودند که آتش را شعله‌ورتر کرده است. به طور معمول حیات این نحله در این نوع زندگی سیاسی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه کیهان در یادداشت «اهمیت 16 آذر» نوشت: منتقدین جمهوری اسلامی از تئوری سازی و نظریه‌پردازی و حتی ترجمه متون غربی توسط برخی از اساتید دانشگاه و حوزه در دهه هفتاد به فحش و رکاکت امروز رسیده و خواست آن‌ها از آزادی مطبوعات و لوایح دوقلو به آزادی پوشیدن رکابی تنزل یافته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: رئیس جمهور با اشاره به تشکیل «اردوهای راهیان پیشرفت» برای آشنایی دانش‌آموزان با دستاوردها و پیشرفت‌های کشور در حوزه‌های مختلف، اظهار داشت: شما جامعه دانشجویی کشور نیز باید راویان این پیشرفت‌ها برای عموم مردم باشید.

وب‌گاه مشرق نیوز

شعاری که خاتمی آن را «زیبا» و نشانه «حرکت جامعه به سوی آینده بهتر» می‌داند، فارسی‌شده شعار کردهای تجزیه‌طلب «ژن، ژیان، ئازادی» است.

وب‌گاه عصر ایران

شهردار تهران: اگر کسی بگوید ساماندهی و سازماندهی جریانات اخیر از طرف دشمن نیست روز را منکر شده است

وب‌گاه مشرق نیوز

مسئولان و مقامات کشور ایام نزدیک به روز دانشجو دیدارهای متعددی با دانشجویان داشتند و به آنها فرصت انتقاد و بیان گلایه‌هایشان را دادند، فرصتی که روزهای بعد از اعتراضات، اهمیتی ویژه دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شهردار تهران گفت: پشتیبانی ما در موضوع معلمان می‌تواند این باشد که به دغدغه فراغت و مسکن آنها توجه کنیم و ظرف چند سال مشکل مسکن آنها را حل کنیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مراسم روز دانشجو که روز گذشته با حضور شهردار تهران در این دانشگاه برگزار شد، با حاشیه‌های جالبی همراه بود.«ما درواقع باید گفتگو با شما رو تحریم می‌کردیم؛ اما چاره‌ای نداشتیم، چون کشور دست شماهاست.» نماینده جنبش عدالتخواه در حضور آقای زاکانی، شهردار تهران، در جمع دانشجویان دانشگاه شریف این را گفت. سالن برگزاری مراسم، کوچکتر از تصوراتم است. به...

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

همزمان با 16 آذر میزگردی با هدف بررسی مسائل و دغدغه‌های تشکل‌های دانشجویی با حضور نمایندگان اتحادیه‌های دانشجویی در خبرگزاری تسنیم برگزار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ابراهیم رئیسی در آیین گرامیداشت روز دانشجو به جای پاسخگویی به دانشجوی معترض گفت: ان شاء‌الله به دانشگاهتان می آییم و همه حرف هایتان را در دانشگاه خودتان گوش می‌دهیم.