چهارشنبه 2 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: با فرارسیدن گرامیداشت روز دانشجو، برخی از دانشگاه‌های تهران برنامه‌هایی برای دعوت از مسئولان بخش‌های مختلف کشور و پرسش از آنان برگزار می‌کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده مردم قصر شیرین در مجلس با تاکید بر اینکه ناشی‌گری ناجا، خواسته یا ناخواسته منجر به پیش آمدن این تنش در فضای اجتماعی شد، گفت: از این جهت به باور من اگر شورای عالی انقلاب فرهنگی تصمیم گرفته که وظیفه ارشاد را به دستگاه دیگری محول کند، کار بسیار خوبی کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرهنگ هادی نجفی اعلام کرد: عصر امروز - دوشنبه 14 آذرماه - یک جوان 27 ساله پس از اختلاف و درگیری با پدر خود بالای پل عابر پیاده چهارراه سعیدیه رفته و اقدام به خودکشی کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده مردم تبریز در پاسخ به پرسشی درباره اصل 27 قانون اساسی در مورد آزادی برگزاری تجمعات اعتراضی مسالمت‌آمیز و اتفاقات اخیر کشور گفت: بر اساس قانون هر کسی می‌تواند اعتراض کند و باید به این اعتراضات مجوز داده شود تا معترضان بتوانند اعتراضات خود را بصورت قانونی برگزار کنند

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جمعی از دانش‌آموختگان دانشگاه صنعتی شریف، بیانیه‌ای درخصوص شرایط روز کشور منتشر کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پزشکیان گفت: آنچه که قانون بوده، اجرا نشده و چارچوبی برای آن تعیین نشده است و به همین دلیل امروز با مشکلاتی مواجه شده‌ایم. معتقدم که قانون مشکلی ندارد و گفته که هر کسی اعتراض دارد، اجازه دارد بیاید اعتراض کند ولی مجریان به هر کسی که اعتراض دارد می‌گویند که نمی‌توانی اعتراض کنی؛ همین موضوع باعث می‌شود که موضوع بماند تا منفجر شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

انسیه خزعلی گفت: فرزند من دو تابعیتی نیست؛ همان زمان که خبر منتشر شد گفتم فرزندم برای کار و لوازم کار که همان "توسعه نرم افزاری" است به خارج از کشور رفته و بر می‌گردد که برگشت. فرزند او کلاس اول است و اینجا مدرسه می‌رود منتها رسانه‌ها با دروغ به این امر پر و بال دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در بیانیه جمعی از دانش‌آموختگان دانشگاه صنعتی شریف آمده: فعالیت سیاسی از هر نوع آن و از جانب هر گروهی، تنها در چارچوب عقلانیت و اخلاق معنادار است. بنابراین هتاکی، دریده‌گویی، آشوب‌طلبی، ضرب و شتم، به ابتذال کشاندن دانشگاه، تهدید و ارعاب سایر دانشجویان و امور بهت‌آور و شرم‌آور دیگر (که به اختصار آن را «وقاحت» می‌نامیم) از جانب هر گروهی که باشد محکوم است و مایه‌ی شرمساری است و نباید به...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: نماینده تبریز در مجلس گفت: در مورد ماده 15 قانون اساسی وقتی اصرار می‌کنیم می‌گویند شما پان‌ترکیسم یا پان‌کردیسم هستید، اگر قانون اساسی مشکل دارد باید آن را اصلاح کنیم و حتی قانون می‌گوید بازداشت شده‌ها را فقط می‌توانید 24 ساعت نگهدارید بیشتر از آن جرم است، اما اعتراض کنید شما را هم می‌گیرند و وقتی جایی هم اعتراض می‌کنیم برچسب به آدم‌ها می‌زنند تمام این اتفاقات که موجب می‌شود...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خزعلی، معاون امور زنان ریاست جمهور در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی در دانشگاه شریف گفت: من نگفتم گشت ارشاد نداریم من گفتم پلیس امنیت اخلاقی داریم.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری، درباره قطعنامه آمریکا و درخواست برای حذف ایران از کمیسیون مقام زن، گفت: به اسم "زن"، دیکتاتوری به خرج می‌دهند و اجازه نمی‌دهند زنان مطالب خود را مطرح کنند و تا جایی پیش می‌روند که در صددند عضویت زنان در یک سازمان بین المللی را لغو کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با حکم سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان «محسن منصوری» عضو هیات امنای صندوق کارآفرینی امید شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

خزعلی، معاون امور زنان ریاست جمهور در جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی در دانشگاه شریف گفت: من نگفتم گشت ارشاد نداریم من گفتم پلیس امنیت اخلاقی داریم. منبع: خبرگزاری دانشجو

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: فرزند من دو تابعیتی نیست و اکنون در ایران است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده توضیحاتی درباره موضوعات زنان، گشت ارشاد، اغتشاشات اخیر و تابعیت فرزندش ارائه داد.