یک‌شنبه 6 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه خبر آنلاین

صحبت های مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف در خصوص هتک حرمت های امروز تعدادی از تجمع کنندگان را ببینید. منبع: خبرگزاری دانشجو

وب‌گاه عرشه آنلاین

انجمن اسلامی دانشگاه شریف در واکنش به اتفاقات شب گذشته در این دانشگاه، بیانیه‌ای صادر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پلیس دهلی ساعت 9:20 امروز (به وقت محلی) پیامی مبنی بر «تهدید به بمب‌گذاری» از هواپیمای ماهان ایران دریافت کرده و خلبان این هواپیما خواستار فرود اضطراری در فرودگاه دهلی نو شدند، اما مقامات هواپیمایی هند به علت «مشکلات فنی» از فرود این هواپیما در فرودگاه دهلی نو جلوگیری کردند./

وب‌گاه عرشه آنلاین

در مردادماه امسال گیلانی‌ها، ایلامی‌ها و خوزستانی‌ها به ترتیب خوش‌حساب ترین شهروندان ایران در بازار چک بوده‌اند

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس گفت: متأسفانه با این وجود، رقم پرداختی به معلمان با بیش از یک سال تأخیر، پرداخت می‌شود به نحوی که معلمان بازنشسته 1400 تا این لحظه دریافتی نداشته اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طبق محاسبات صورت گرفته بر مبنای منابع ورودی به صندوق، مقرر شد معادل ریالی 510 میلیون دلار به صورت تدریجی در بازار سهام سرمایه گذاری شود که این مبلغ به نرخ سامانه معاملات الکترونیک (ETS) حدود 12 هزار میلیارد تومان است.

وب‌گاه عصر ایران

فقط عصر امروز در دانشگاه صنعتی شریف دانشجویان تجمع اعتراض آمیزی داشتند که باعث ایجاد ترافیک شدید در خیابان آزادی شد و این تجمع هم ساعتی قبل به پایان رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک نماینده مجلس شد: روند آزاد شدن افراد از همان روز‌های ابتدایی آغاز تجمع‌های اعتراضی در جریان است و حتی خیلی از افراد در شب همان روزی که بازداشت شدند، آزاد شده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

علی محدث زاده دبیر شورای صنفی دانشگاه صنعتی شریف شب گذشته اظهار کرد: با بدل شدن شعار ها به شعار های رادیکال و حرکت به سمت فحش های رکیک تجمع دانشجویان بدل به درگیری شد. منبع: خبرگزاری دانشجو

خبرگزاری مهر

بسیج دانشجویی شریف در نامه ای به وزیر علوم ضمن محکوم کردن اتفاقات روز گذشته خواستار برخورد صریح و بدون مماشات طبق آیین نامه ها و قوانین انضباطی حاکم بر دانشگاه شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است که استعدادیاب باشگاه چلسی قرار بوده کدام بازیکن را زیر نظر بگیرد اما روزنامه پرتغالی مدعی شد مهدی طارمی گزینه مدنظر چلسی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فیلمی از رقص یک پیرمرد، تحت عنوان رقص یک پدر کرد در مراسم دخترش و با هشتگ مهسا امینی در فضای مجازی منتشر شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

براساس همین رویه در حال حاضر شرکت بیمه آتیه سازان حافظ خدمات درمان تکمیلی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی را ارائه می‌کند و پرسش اینجاست که آیا برای سال جدید این قرارداد یکبار دیگر تمدید خواهد شد؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون اول رییس‌جمهور به مسکو می‌رود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت مصوب مرغ به صورت رسمی تغییری نکرده است و به نظر می رسد که قیمت‌ها به صورت غیررسمی در حال افزایش است

وب‌گاه گسترش

ماجرای تجمع دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در شب گذشته بازتاب های گسترده ای در رسانه های داخلی داشته است که در این گزارش به شرح آن می پردازیم.