یک‌شنبه 6 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه عرشه آنلاین

بازه زمانی ترمیم (حذف و اضافه) در روزهای شنبه تا دوشنبه (مورخ 1401/07/16 تا 1401/07/18) در سامانه گلستان قابل دسترسی می‌باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ه باور برخی فعالان، سکه بدون پشتوانه قیمتی قوی و تنها با امید ادامه افزایش قیمت دلار، دچار نوسانات افزایشی سنگینی شد و به سرعت با عبور از کانال 15 میلیون تومان، حرکت به سوی سطح 15 میلیون و 500 هزار تومانی را آغاز کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برای برگزاری یک مراسم ساده با حضور تعداد کمی از مهمانان باید حداقل و تقریباً 100 تا 150 میلیون و با حضور تعداد بیشتری از مهمانان مثلاً مهمانان 150 تا 200 نفر، تقریباً 200تا 300 میلیون بودجه در نظر گرفت.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه عرشه آنلاین

قلقلک سرگرم کننده است اما ممکن است خطرناک هم باشد. احساس قلقلک داده شدن بیشتر اوقات این حس را به افراد می دهد که مورد حمله قرار گرفته اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خانواده مراجعه کننده با رؤیت دستنبد و گردنبند کشف شده و لباس‌های باقی مانده، جسد را شناسایی کردند و برای انجام آزمایش DNA به پزشکی قانونی ارجاع داده شدند. با اعلام نتایج آزمایش‌ها، هویت جسد شناسایی و به خانواده وی تحویل داده شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کنعانی مقدم با بیان اینکه برجام مُرده است و باید فاتحه اش را خواند، ادامه داد: وقتی ایران از موضوع لغو تحریم ها متنفع نشود، طبیعتا آن طرف معادله سعی خواهد کرد در قالب رعایت چارچوب های ان پی تی قدرت هسته ای اش را بیشتر کند.

وب‌گاه عصر ایران

در حالی که طی روزهای اخیر بسیاری از دلسوزان نظام خواستار درک نسل جوان از سوی مسوولان شده بودند، درحالی که تجمعات دانشجویی در دانشگاه های متعدد کشور بدون تنش برگزار می شد و در حالی که فضای اعتراضات از حالت رادیکال خارج بود، حمله به دانشگاه شریف که از نمادهای آموزش عالی کشور به شمار می رود، بسیار عجیب بود و باید بررسی شود چه کسانی در صدد افزایش نارضایتی و تنش ها، آن هم درست در زمانی که...

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزنامه اصولگرای جوان نوشت: آقای عبدی پرگویی را کنار بگذار. اگر یک جوان غفلت‌خورده با این تحلیل‌های تخیلی تو به خیابان بیاید و خون کسی ریخته شود، در دنیای دیگری که شاید به آن باور داشته باشی، مثقال ذره‌ای از شر را هم خواهند دید و محاسبه می‌کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حدود 60 درصد از مرغ‌هایی که به فروش می‌روند، حاوی کامپیلوباکتر هستند. با این‌حال، باکتری کامپیلوباکتر به‌واسطه تماس با حرارت زیاد در فرآیند پخت‌وپز از بین می‌رود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برخی رسانه‌ها مدعی شده بودند وریا غفوری، بازیکن فولاد خوزستان در سنندج بازداشت شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پدر مهسا امینی به خبرگزاری دولتی ایرنا گفته است که در چند روز گذشته در مورد آنچه در مکالمه تلفنی بین او و رییس‌جمهور گذشته است، با هیچ رسانه و خبرنگاری صحبت نکرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف طی نامه‌ای خطاب به وزیر علوم، تحقیقات و فن آوری نسبت به اتفاقات روز گذشته در این دانشگاه واکنش نشان داد. متن این نامه به شرح زیر است: جناب آقای دکتر زلفی‌گل وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری آن‌چه روز یکشنبه 10 مهر 1401 در دانشگاه صنعتی شریف گذشت، مجموعه‌ای از رویداد‌های عمیقاً تلخ و ناباورانه بود که دانشگاه...

وب‌گاه عرشه آنلاین

هرگونه خرید این خودرو‌ها منوط به برنده‌شدن در مزایده و آن هم از طریق ثبت‌نام در سامانه ستاد تدارکات دولت و خرید از طریق این سامانه است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمدجواد اشرفی روز دوشنبه بیان کرد: تصمیم برای تعطیلی مدارس و ادارات هویزه، صبح امروز، درپی شدت یافتن غلظت دود در این شهرستان گرفته شد.