یک‌شنبه 6 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه 55 آنلاین

دانشگاه صنعتی شریف تعطیل شد

وب‌گاه عرشه آنلاین

دانشگاه صنعتی شریف خبر داده که کلاس‌های این دانشگاه تا اطلاع ثانوی مجازی برگزار می‌شود.

وب‌گاه فرارو

دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد؛ کلیه کلاس‌های درس از روز دوشنبه مورخ 11 مهرماه به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

استاد جامعه شناسی دانشگاه تهران تاکید کرد: بیشتر معترضینی که پس از ماجرای مرحوم مهسا امینی به خیابان آمده اند «مردم» به معنای عام هستند و شعارهای آنها عمومی بود

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دانشگاه صنعتی شریف خبر داده که کلاس‌های این دانشگاه تا اطلاع ثانوی مجازی برگزار می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کلاس‌های دانشگاه شریف از امروز، دوشنبه، 11 مهر به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بر اساس گزارش خبرنگار ایرنا همه دانشجویان از محوطه دانشگاه صنعتی شریف خارج و دانشجویان خوابگاهی نیز در خوابگاه‌ها مستقر شده‌اند و جو دانشگاه آرام شده است.

خبرگزاری مهر

تجمع دانشجویان شریف با برخی شعارهای چاله میدانی و دخالت پلیس و تهییج رسانه های معاند به تشنج کشیده شد.

وب‌گاه عصر ایران

در ادامه وزیر آموزش عالی برای فرونشاندن درگیری ها شخصا به دانشگاه شریف رفت و با نیروهای امنیتی، استادان و دانشجویان حرف زد و نهایتاً موفق شد ترتیب خروج امن تعداد قابل توجهی از دانشجویان را به محیط خارج از دانشگاه و خوابگاه های دانشجویی فراهم کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بر اساس گزارش خبرنگار ایرنا همه دانشجویان از محوطه دانشگاه صنعتی شریف خارج و دانشجویان خوابگاهی نیز در خوابگاه‌ها مستقر شده‌اند و جو دانشگاه آرام شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، یکشنبه دهم مهرماه، ساعت حوالی 15، جمعیت کم کم در حال شکل گرفتن است. در محوطه جلوی دانشکده کامپیوتر حدود 200نفر از دانشجویان در تجمعی حاضر شده‌اند که توسط گروه یا تشکل خاصی تشکیل نشده و مشخص نیست ترتیب دهندگان آن چه کسانی هستند. هدف تجمع در پوستر آن اعتراض به کشته شدن مهسا امینی و بازداشت دانشجویان شریفی که پس از دو تجمع اخیر بازداشت شده بودند بیان...

وب‌گاه خبر آنلاین

دکتر نوبهاری مدیر کل حوزه ریاست دانشگاه صنعتی شریف درخصوص ناآرامی‌های دانشگاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو گفت: خروج دانشجویان از حدود 6 بعد از ظهر روند تندتری گرفت و تجمعات بیرونی امکان خروج دانشجویان را با محدودیت روبه‌رو کرد. اصل ماجرا چیزی که در حال انتشار است نیست و متاسفانه شایعات باعث شده روند خروج تعداد کمی از دانشجویان و اساتید با کندی پیش برود. منبع: دانشجو

خبرگزاری دانا

از عصر امروز حدود 200 نفر از دانشجویان دانشگاه شریف در تجمع اعتراضی شعارهای تندی را علیه مسئولان کشور سردادند. معترضان همچنین خواهان آزادی دانشجویانی شدند که گفته شده در روزهای اخیر بازداشت شده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

گزارش خبرگزاری فارس از شرایط دانشگاه شریف تهران را در این ویدیو ببینید.

وب‌گاه عصر ایران

دانشجویان می‌گویند برخی لیدرها به پارکینگ رفته و در آنجا بازداشت شدند.

وب‌گاه الف

رئیس دانشگاه شریف از برقراری آرامش در این دانشگاه خبر داد و گفت: تمام دانشجویان خوابگاهی به خوابگاه‌های خود منتقل شده‌اند و جوی آرام در دانشگاه برقرار است.