یک‌شنبه 6 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه عرشه آنلاین

مردجوانی اعتراف کرد: از مدتی قبل با عده‌ای از آشنایان خود اختلاف پیدا کردم و از آنها کینه به دل گرفتم. برای همین آنها را به قتل رسانده و اجسادشان را در کانال آبی حوالی خیابان رازی رها کردم

وب‌گاه عرشه آنلاین

ملاک پرداخت حقوق مهر ماه اداره کل آموزش و پرورش اعلام شد.

وب‌گاه الف

دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد: تمامی کلاس‌های درس این دانشگاه از امروز (دوشنبه 11 مهر 1401) تا اطلاع ثانوی به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

تجمع دانشجویان شریف با برخی شعارهای چاله میدانی و دخالت پلیس و تهییج رسانه های معاند به تشنج کشیده شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پرسپولیس بیشترین سهمیه را در تیم ملی دارد و با توجه به ستاره‌های فراوان و صدرنشینی در لیگ برتر این مساله منطقی به نظر می‌رسد اما اطمینان و گارانتی لازم برای هیچ بازیکنی وجود ندارد.

خبرگزاری مهر

دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد که کلیه کلاس‌های درس دانشگاه صنعتی شریف از امروز دوشنبه مورخ 11 مهر تا اطلاع ثانوی به صورت مجازی برگزار می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد که تمامی کلاس‌های درس دانشگاه صنعتی شریف از امروز دوشنبه مورخ 11 مهر تا اطلاع ثانوی به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

خبرگزاری ایرنا نوشت که برخلاف شایعات رسانه‌های معاند، هیچ فردی در تجمعات پراکنده دیروز [یکشنبه 10 مهر 1401] تهران کشته نشده است.

وب‌گاه عصر ایران

دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد که با توجه به وقایع اخیر و ضرورت محافظت از دانشجویان و کاهش نگرانی‌ها، تردد در دانشگاه ممنوع است و کلیه کلاس‌های درس از روز دوشنبه مورخ 11 مهرماه به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خبرگزاری رسمی دولت در کانال تلگرامی خود نوشت: برخلاف شایعات رسانه‌های معاند، هیچ فردی در تجمعات پراکنده دیروز [یکشنبه 10 مهر 1401] تهران کشته نشده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد: تمامی کلاس‌های درس این دانشگاه از امروز (دوشنبه 11 مهر 1401) تا اطلاع ثانوی به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه شریف در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: تمامی کلاس‌های این دانشگاه از امروز 11 مهرماه تا اطلاع ثانوی به صورت مجازی برگزار می‌شود. در این اطلاعیه آمده است: قابل توجه استادان و دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف: به اطلاع می‌رساند کلیه کلاس‌های درس دانشگاه صنعتی شریف از روز دوشنبه مورخ 11 مهر 1401 تا اطلاع ثانوی به‌صورت مجازی برگزار می‌شود. همچنین تردد...

خبرگزاری تسنیم

دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد که کلیه کلاس‌های درس دانشگاه صنعتی شریف از امروز تا اطلاع ثانوی به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

وب‌گاه گسترش

دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد که کلیه کلاس‌های درس دانشگاه صنعتی شریف از امروز دوشنبه مورخ 11 مهر تا اطلاع ثانوی به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

وب‌گاه تابناک

روز و شب، گذشته دانشگاه صنعتی شریف صحنه تجمعات و درگیری های متعدد بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد: تمامی کلاس‌های درس این دانشگاه از امروز (دوشنبه 11 مهر 1401) تا اطلاع ثانوی به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.