یک‌شنبه 6 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر علوم وارد میدان اعتراضات دانشجویی شد

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر علوم وارد میدان اعتراضات دانشجویی شد

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رئیس دانشگاه صنعتی شریف با صدور بیانیه‌ای نسبت به سوء تفاهم ایجاد شده در خصوص اظهاراتش در تجمع اعتراضی دانشجویان واکنش نشان داد. متن این بیانیه به شرح زیر است: باسمه تعالی با عرض سلام خدمت همه دانشجویان عزیز و همکاران گرامی؛ این روزها، دانشگاه صنعتی شریف بیش از هرچیز نیاز به همدلی، گفتگو و زدودن کدورت‌ها و سوء تفاهم‌ها دارد. از این رو در تجمع...

وب‌گاه عصر ایران

در تجمع دانشگاه تهران که حوالی ظهر امروز آغاز شد دانشجویان گاهی شعارهای سیاسی و فرهنگی تندی می‌دادند اما طبق معمول در فضای دانشگاه خبری از آسیب زدن به اموال عمومی نبود.

وب‌گاه مشرق نیوز

دانشگاه‌های مختلف تهران امروز شاهد تجمع اعتراضی دانشجویان بود با این حال این تجمعات بدون درگیری و با آرامش به پایان رسید.

خبرگزاری دانا

دانشگاه‌های مختلف تهران امروز شاهد تجمع اعتراضی دانشجویان بود با این حال این تجمعات بدون درگیری و با آرامش به پایان رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات آزادی دانشجویان بازداشتی دانشگاه‌های مختلف کشور اعلام شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، براساس اعلام دانشگاه صنعتی شریف، با پیگیری مستمر رئیس این دانشگاه و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، چهار دانشجویی که دوشنبه هفته قبل بازداشت شده بودند، تا ساعاتی دیگر به جمع خانواده خویش باز می‌گردند. رسول جلیلی رئیس دانشگاه شریف در پیامی ویدئویی اعلام کرد: تلاش‌های زیادی را طی یکی دو روز گذشته داشتم که بتوانیم دانشجویان را از...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، ارسلان رحیمی، مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت، درباره اقدامات این شرکت در حوزه شناسایی انشعاب‌های غیرمجاز در خطوط لوله انتقال توضیح داد: مقابله با سرقت از خطوط لوله با افزایش قیمت فرآورده‌های نفتی و کاربرد‌های نفت خام، از دغدغه‌ها در سطح کلان این شرکت است که ضمن تحمیل هزینه‌های اقتصادی، مخاطرات محیط زیستی و گاه جانی را نیز در پی داشته است. رحیمی...

وب‌گاه الف

در پی دستگیری تعدادی از دانشجویان در ناآرامی‌های اخیر، دانشگاه‌های علامه طباطبائی و صنعتی شریف از آزادی تعدادی از دانشجویان دستگیر شده خود خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

چهار دانشجوی دانشگاه شریف که دوشنبه هفته قبل بازداشت شده بودند با پیگیری مستمر رئیس این دانشگاه و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، تا ساعاتی دیگر به جمع خانواده خویش باز می‌گردند.

وب‌گاه عصر ایران

با تلاش وزیر علوم و همکاری دستگاه‌های امنیتی و قضایی اکثر دانشجویان دستگیرشده در ناآرامی‌های اخیر آزاد شدند. رایزنی ها برای آزادی مابقی آنها ادامه دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: چهار دانشجوی دانشگاه شریف که دوشنبه هفته قبل بازداشت شده بودند با پیگیری مستمر رئیس این دانشگاه و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، تا ساعاتی دیگر به جمع خانواده خویش باز می‌گردند.