یک‌شنبه 6 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

خبرگزاری مهر

برخی دانشگاه ها تقویم آموزشی خود برای نیمسال اول سال تحصیلی 1402-1401 را اعلام کرده اند و بنابر تاکید مسئولان وزارت علوم، آموزش دانشگاه ها در ترم جدید حضوری است.

وب‌گاه فرارو

وزارت علوم پس از گذشت حدود 3 سال از مجازی بودن دانشگاه‌ها به صورت صریح اعلام کرده است که تمام دانشگاه‌ها باید حتما از روش 100 درصد حضوری استفاده کنند؛ اما در موارد محدود می‌توانند از شیوه مجازی هم استفاده کنند.

وب‌گاه تابناک

عضویت در پیمان شانگ‌های و تهدید تحریم‌ها، پشت پرده رتبه جدید ایران در سرعت اینترنت، بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم عزاداری اربعین دانشجویان، گازگرفتگی اروپاییان در اوکراین، پیامد‌های وقت‌کشی در برجام، تله مبارزه با بدحجابی، واکنش‌ها به ماجرای غم انگیز «مهسا امینی»، ما، کی‌روش و آرزو‌های مشترک، طلای دلچسب قهرمان کامران و پرواز جاماندگان اربعین تا کربلا، از مواردی است که موضوع...

خبرگزاری مهر

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان اموال تملیکی گفت: خرید انبار، جذب 697 نیرو و ایجاد سامانه نظارت برخط و لحظه‌ای بر فعالیت انبارها از برنامه‌های این سازمان در دولت سیزدهم است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علی دایی در سال تحصیلی 1356 - 1355 در دبستان جعفری اسلامی اردبیل شاگرد ممتاز کلاس دوم الف شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

علی دایی در کلاس دوم (دبستان جعفری اسلامی) اردبیل شاگرد ممتاز بود.

وب‌گاه تابناک

دکتر میثم لطیفی طی حکمی، محمد روح الامینی را به عنوان مشاور رئیس سازمان منصوب کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، محمد ابراهیم ملول، دانش‌آموخته دکترای دانشگاه صنعتی امیرکبیر و مجری طرح «تولید جاذب بهینه از ترکیب لجن و ضایعات نیشکر طی فرآیند کربن‌سازی حرارتی در محیط مایع برای حذف یون سرب» گفت: در صدد برآمدیم تا با توجه به مشکلات پیش‌روی کشور در راستای تامین پایدار منابع آب و همچنین مدیریت ضایعات زیست محیطی پروژه‌ای را اجرایی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه عرشه آنلاین

علی دایی با سابقه بازی در استقلال اردبیل، در تهران رنگ قرمز را انتخاب کرد تا مرد اول فوتبال ایران در جهان یک پرسپولیسی باشد.

وب‌گاه تابناک

علی دایی که مدرک مهندسی متالوژی را از دانشگاه صنعتی شریف دریافت کرد، از همان بدو تحصیلات ابتدایی شاگرد اول کلاس بود

وب‌گاه عصر ایران

خبر استعفای دکتر سورنا ستاری معاون علمی ریاست جمهوری صحت داشته ولی تا لحظه ارسال خبر هنوز جایگزین ستاری مشخص نیست و استعفای وی نیز مورد پذیرش قرار نگرفته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک منبع آگاه در گفت و گو با اکوایران، از استعفای معاون علمی و فناوری رییس جمهوری خبر داد.