یک‌شنبه 6 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

خبرگزاری تسنیم

مطابق اظهارات معاون تعاون وزارت کار در راستای دستور رئیس جمهور سند بخش تعاون تا 1 ماه آینده به دولت ارسال می شود.

وب‌گاه عصر ایران

روح الله دهقانی فیروزآبادی سرپرست جدید با درجه «دانشیار» عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی شریف است.

وب‌گاه خبر آنلاین

سرانجام پس از ماه ها کش و قوس، سورنا ستاری یکی از دو بازمانده دولت حسن روحانی هم از کابینه سید ابراهیم رئیسی جدا شد تا رئیس جهاد دانشگاهی پس از ماه ها شایعه، جای این مدیر را بگیرد. سورنا ستاری که در دوران مدیریتش اقتصاد دانش بنیان را به عنوان یکی از مهمترین صنایع کشور در روزگار سخت تحریم ها جا انداخت و به دستاوردهای مهمی رسید. با جدایی ستاری دیگر هیچ یک از اعضای کابینه روحانی در کرسی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، قاسم عموعابدینی، معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری صبح امروز در اجلاس معاونین آموزشی که در دانشگاه فرهنگیان در حال برگزاری است، با اشاره به شروع سال تحصیلی جدید و بازگشایی حضوری دانشگاه‌ها و ضرورت اجرای طرح تحول آموزشی گفت: جریان تحول آموزشی بسیار مهم است و پایه و حوزه تمدن سازی مبتنی بر علم و دانش است و دانشگاه‌ها در توسعه علم و دانش نقش...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ریاست فعلی جهاد دانشگاهی و معاونت تحقیقات فناوری و نوآوری دانشگاه اسلامی از سوابق سرپرست جدید معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور است. سورنا ستاری از سال 1392 مسئولیت معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور را بر عهده داشت. سوابق تحصیلی و علمی آقای دهقانی فیروزآبادی: دوره کارشناسی مهندسی هوافضا (1382) دانشگاه صنعتی شریف کارشناسی‌ارشدمهندسی هوافضا (1384)...

خبرگزاری مهر

معاون دانشجویی دانشگاه شریف گفت: در 10 سال اخیر کیفیت دانشجویان ورودی دانشگاه کمتر شده است.

وب‌گاه الف

رئیس جهاد دانشگاهی با حکم رئیس جمهوری، سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، طی نامه‌ای از سوی حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور، دکتر روح اله دهقانی فیروزآبادی به عنوان سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری منصوب شده است. روح الله دهقانی فیروزآبادی، تحصیلات دوره کارشناسی (1382)، کارشناسی‌ارشد (1384) و دکتری (1387) خود را در رشته مهندسی هوافضا در دانشگاه صنعتی شریف به پایان رساند و درحال حاضر، دانشیار دانشکده مهندسی هوافضا...

خبرگزاری مهر

معاون آموزشی وزارت علوم گفت: کل آیین نامه دانشجویان استعداد درخشان تغییر کرده و طبق برنامه تحول استادمحور می شود.

وب‌گاه تابناک

به فاصله چند روز، خبر «تابناک» مهر تایید خورد تا رئیس جهاد دانشگاهی روانه معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری شده و به عنوان سرپرست در آنجا مشغول به فعالیت شود. طی حکمی که به امضای رئیس جمهور رسیده و در بخشی از آن آمده: با اتکال به خداوند متعال، با برنامه ریزی و حرکت جهادی برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه علم و فناوری مجدانه کوشا باشید.

وب‌گاه گسترش

از دلایل استعفای ستاری اطلاع خاصی در دست نیست، اما شنیده‌ها حکایت از آن دارد که این استعفا به زودی پذیرفته خواهد شد و رایزنی برای تعیین جانشین وی هم به نتایج نهایی رسیده است؛ دستورکاری که تا نهایی شدن آن، ستاری با قوت به فعالیتش ادامه خواهد داد و حضور وی در نشست شورای عالی انقلاب فرهنگی بعد از استعفا، بر این اساس رقم خورده است.

وب‌گاه عصر ایران

فیروزآبادی همچنین تأسیس و مدیریت پردیس نوآوری و مرکز تحقیقات شهید مقدم و همچنین مدیریت مرکز رشد آن را در حوزه علم و فناوری در کارنامه خود دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - حوزه فناوری ایران در هفته اخیر با تازه‌های زیادی همراه بود که از مهمترین آنها می توان به تولید و صادرات بذرهای هیبریدی سبزیجات و خودکفایی کشور در این زمینه نام برد. در بخش جهان نیز محققان به موفقیت‌هایی دست یافتند مانند کشف اسرار حیات وحش قله اورست و رمزگشایی از گفتار با هوش مصنوعی.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - حوزه آموزش عالی در هفته گذشته و در آستانه فرارسیدن بهار دانش و بازگشایی دانشگاه‌ها، روزهای پرخبری را گذراند؛ در این میان اعلام جدول زمان‌بندی بازگشایی و آماده شدن دانشگاه‌ها برای پذیرایی از دانشجویان و نو ورودان و راه‌اندازی نخستین دهکده فناوری و نوآوری شیلات بیش از بقیه خبرها بازدید داشتند.

وب‌گاه فرارو

پس از هُرم گرمای تابستان، طلیعه ماه مهر و بازگشت دانشجویان به کلاس‌های درس پس از وقفه‌ای 2 ساله به دلیل شیوع کرونا شاید رنگ و بوی دیگر به نیم‌سال اول سال تحصیلی 1402-1401 بدهد. دانشجویان رشته‌های مختلف با تمام شدن 2 سال آموزش مجازی، باردیگر به کلاس‌های درس باز خواهند گشت.