یک‌شنبه 6 آبان 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه عرشه آنلاین

استعفای معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری تقدیم دولت شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

شنیده ها حاکی از آن است که سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری از سمت خود استعفا کرده است.

وب‌گاه عصر ایران

پس از انتخابات ریاست جمهوری ایران در سال 1392 حسن روحانی پس از کسب مسند ریاست جمهوری، سورنا ستاری را به عنوان معاون علمی و فناوری خود منصوب کرد.

وب‌گاه ورزش سه

علی دایی با سابقه بازی در استقلال اردبیل، در تهران رنگ قرمز را انتخاب کرد تا مرد اول فوتبال ایران در جهان یک پرسپولیسی باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ورزش سه نوشت: علی دایی با سابقه بازی در استقلال اردبیل، در تهران رنگ قرمز را انتخاب کرد تا مرد اول فوتبال ایران در جهان یک پرسپولیسی باشد.

خبرگزاری مهر

موضوع «نقش شیمی‌دانان در توسعه زبان علمی فارسی» در وب‌نشست‌های تخصصی «نگاهی به پیشرفت‌های گونه علمی زبان فارسی» توسط نشر دانشگاهی بررسی می‌شود.

وب‌گاه الف

شنیده ها حاکی از آن است که سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری از سمت خود استعفا کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

برخی منابع از از استعفای سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رییس جمهوری خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک منبع آگاه، از استعفای معاون علمی و فناوری رییس جمهوری خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس دانشگاه صنعتی شریف و سفیر پاکستان در ایران راه‌های گسترش همکاری‌های علمی و آموزشی میان این دانشگاه و دانشگاه‌های برتر پاکستان را بررسی کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مشکل دانلود بازی و نرم افزار از گوگل پلی با پیگیری یک مهندس ایرانی مشغول در بخش فایربیس گوگل به حد زیادی برطرف شده است. این خبر را دیجیاتو با انتشار توئیت هایی از این مهندس ایرانی منتشر کرده است. ایمان رحمتی زاده دانش آموخته دانشگاه شریف و از شاگردان نخبه مدرسه علامه حلی است که پس از پایان تحصیل در گوگل صاحب فرصت شغلی شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر پروژه نرم افزار اربعینی «فانوس» گفت: این نرم افزار می‌تواند خدمت دهنده و خدمت گیرنده را در پیاده روی اربعین به یکدیگر نشان دهد.

خبرگزاری مهر

دهمین مسابقات برنامه‌نویسی تلفن همراه کشور در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سال تحصیلی 1402-1401 در حالی به روز آغازین نزدیک می‌شود که وزارت علوم و دانشگاه‌ها بر اساس برنامه آموزشی خود بر برگزاری کلاس‌ها به صورت حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تاکید دارند.