شنبه 28 مهر 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه الف

منوچهر صدوقی سها، فیلسوف و عرفان پژوه ایرانی معتقد است: تنها قوه درک حقایق عقل نیست، عقل محترم است اما در محدوده خودش و برای درک حقایق نمی‌شود فقط اکتفا به عقل کرد.

وب‌گاه ورزش سه

نکاتی درباره مصاحبه سعید آذری با ورزش سه. آیا او گزینه مناسبی برای مدیریت استقلال است؟

خبرگزاری تسنیم

رئیس اتحادیه انجمن‌های علمی انرژی از واردات 4 میلیارد دلاری بنزین و گازوئیل خبر داد و گفت: مقام معظم رهبری به‌درستی ابراز نارضایتی کردند، کلام ایشان بر این مبنا بود که در کشوری که ذخایر عظیم نفت و گاز داریم، چرا باید واردات بنزین داشته باشیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

امیر حسین ثابتی کاندیدای اصولگرای انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت که نمی داند در کدام لیست انتخاباتی خواهد بود اما تماس‌هایی از امنا، جبهه پایداری و شریان داشته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

اصولگرایان به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرده‌اند که امکان رقابت در انتخابات 1402 تنها میان اصولگرایان وجود داشته باشد. روزنه‌گشایان اما به‌رغم آگاهی از همه این دشواری‌ها به دنبال آن هستند که مانعی برای سیطره کامل تمامیت‌خواه‌ها، خالص‌سازان و اقتدارگراها ایجاد کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علی مطهری روز پنج‌شنبه از فهرست انتخاباتی خود به نام «صدای ملت» رونمایی کرد. او این لیست را فراتر از دو جریان اصولگرا و اصلاح‌طلب خواند و تاکید کرد که برای هیچ‌کدام از این گروه‌ها اصالتی قائل نیست و به‌طور مستقل وارد کارزار انتخابات شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آنچه اهمیت دارد اینکه در میان 10 دانشگاه برتر دنیا از لحاظ این پایگاه، نه‌تن‌ها یک دانشگاه ایرانی وجود ندارد، بلکه حتی یک دانشگاه جهان اسلامی هم در آن وجود ندارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرلیست فهرست انتخاباتی صدای ملت در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: به رغم برخی انتقادهایی که به بازداشت های بی مورد و تبعیض ها داریم، اما همچنان معتقدیم که برای حل مسائل کشور باید در انتخابات پیش رو حاضر شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اعضای لیست صدای ملت به سرلیستی «علی مطهری» برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی معرفی شدند. اعضای این لیست عبارتند از: 1. علی مطهری (استاد دانشگاه تهران و نایب رئیس مجلس دهم) 2. علی عباسپور تهرانی (استاد دانشگاه صنعتی شریف و نماینده مجلس هفتم و هشتم) 3. محمد بطحائی (وزیر اسبق آموزش و پرورش) 4. محمد خوش‌چهره (استاد اقتصاد دانشگاه تهران...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هفته‌ای که گذشت، خبر‌هایی از جنس صنفی، فرهنگی و دانشجویی در سطح دانشگاه‌ها منتشر شد. برخی از این اخبار دانشجویان زیادی را دربر گرفت و برای آن‌ها حائز اهمیت بود. گزیده‌ای از مهم‌ترین اخبار صنفی و فرهنگی دانشگاه‌ها در هفته گذشته را مرور می‌کنیم. در نشست با نمایندگان تشکل‌های دانشجویی مطرح شد. برگزاری دومین جشنواره بین المللی سلامت دانشجویان دومین...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اعصای لیست صدای ملت به سرلیستی علی مطهری معرفی شدند.

خبرگزاری تسنیم

اعضای لیست صدای ملت به سرلیستی علی مطهری معرفی شدتد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اعضای لیست صدای ملت به سرلیستی علی مطهری معرفی شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اعضای لیست صدای ملت به سرلیستی علی مطهری معرفی شدند.