شنبه 28 مهر 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

خبرگزاری تسنیم

نتیجه درخواست تجدیدنظر علی شریفی‌زارچی، از اساتید پیمانی دانشگاه صنعتی شریف در جلسه هیئت جذب این دانشگاه اعلام شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

کدام کشور غربی و پیشرو در جهان را می‌توان مثال زد که تا این حد و به این راحتی اختیار اداره مدارس از نظام و دولت آن کشور به بخش خصوصی واگذار شود؟

وب‌گاه دنیای اقتصاد

صبح امروز یک موشک کروز در دانشگاه شریف دیده شد، اما هنوز علت حضور این موشک در دانشگاه مشخص نشده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز صبح، حیاط جنوبی دانشکده هوافضا، میزبان یک موشک کروز بوده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آنچه در پائیز پارسال بر نهاد دانشگاه گذشت باعث شد جنبش دانشجویی بار دیگر نقش خود در تحولات عرصه دانشگاه را مورد توجه قرار دهد. دومین قسمت از برنامه شانزده آذر با عنوان «دانشگاه چگونه دانشگاه نماند؟» موضوع تحولات و آشوب‌های پائیز سال 1401 در دانشگاه‌های کشور و نقش تشکل‌های دانشجویی در این حوادث مورد بحث و بررسی قرار گرفت. علیرضا عسگری، جانشین...

وب‌گاه مشرق نیوز

مهاجرت به‌ویژه برای نخبگان، همیشه برای کشور و نظام حکمرانی چالش‌برانگیز بوده است. استعدادهایی که با رفتن‌شان، بخشی از پازل پیشرفت و توسعه ناقص می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

دانشجویان دانشگاه شریف با برپایی غرفه طوفان الاقصی در بخشهای مختلف این دانشگاه اقدام به پخش شیرینی به مناسبت پیروزی محورهای مقاومت در عملیات اخیر کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس سازمان ملی استاندارد زمان رجیستر شدن آیفون 14 را اعلام کرد. رئیس سازمان ملی استاندارد زمان رجیستر شدن آیفون 14 را اعلام کرد. به گزارش عرشه آنلاین؛ رئیس سازمان ملی استاندارد با بیان اینکه بررسی شاخص‌های کیفیت در 56 کالا نشان می‌هد خودرو و دخانیات کم‌ترین رضایت مردمی و شوینده‌ها بیشترین رضایت را به خود اختصاص داده‌اند، گفت: مانع‌تراشی استاندارد برای واردات خودرو دروغ محض است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: زن 42 ساله تهرانی بر اثر انجام عمل جراحی زیبایی"لیپوساکشن" در یکی از بیمارستان‌های تهران درگذشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

استاد مطرح دانشگاه شریف پس از اخراج از این دانشگاه در بیمارستان بستری شد. استاد مطرح دانشگاه شریف پس از اخراج از این دانشگاه در بیمارستان بستری شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ استاد دانشگاه صنعتی شریف در بیمارستان بستری شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دکتر علی شریفی‌زارچی استاد اخراجی دانشگاه صنعتی شریف در بیمارستان بستری شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

استاد دانشگاه صنعتی شریف در بیمارستان بستری شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه صنعتی شریف با همکاری گروه فناوری اطلاعات شریف (Group Sharif ICT) و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان فناوری اطلاعات ایران از 16 تا 18 مهر ماه نمایشگاه ایران آیتکس را برپا می‌کند. نمایشگاه ملی ایران آیتکس نخستین نمایشگاه در حوزه فناوری اطلاعات در سطح کشور است که به طور همزمان به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود. همچنین...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:«نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را به‌صورت گذرا و در میان اخبار و گزارش‌های منتشرشده در مطبوعات مرور کنیم:

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «مؤسسه آموزش عالی تایمز» در ویرایش 2024 خود که در سال 2023 میلادی منتشر شده، نام 73 مؤسسه ایرانی را در سیاهه مؤسسه‌های برتر جهان منتشر کرده است و دانشگاه صنعتی شریف رتبه نخست ملی را در این فهرست دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آزمایشگاه حکمرانی و سیاست پژوهی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی با همکاری مدرسه حکمرانی و قانون گذاری شهید مدرس، دوره آموزشی کوتاه مدت کاربرد شبیه سازی با رویکرد سیستمی در حکمرانی و خط مشی گذاری را را با هدف آموزش و توانمندسازی دانشجویان و پژوهشگران نخبه کشور در عرصه مدل‌سازی مسائل حکمرانی برگزار می‌کند. این دوره آموزشی با حضور اساتید برجسته...