شنبه 28 مهر 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ثبت نام اسکان در خوابگاه‌های دانشگاه شریف برای ورودی‌های جدید تا ساعت 24 امروز دوشنبه 17 مهرماه است. دانشجویانی که ثبت نام الکترونیکی خود را انجام دادند می‌توانند با مراجعه به سامانه سیما به نشانی dorm.sharif.ir می‌توانند ثبت نام کنند. بر اساس این اطلاعیه به دانشجویان بومی شهر تهران و البرز خوابگاه تعلق نمی‌گیرد و ثبت نام اولیه منوط به تایید...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هاشم اورعی استاد اقتصاد دانشگاه شریف در یادداشت امروز خود در روزنامه شرق به انتقاد از سیاست های دولت ابراهیم رئیسی پرداخت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس در همایش دانشگاه و حکمرانی، از مواجهه کشور با پدیده وطن‌گزینی خبر داد و جست‌وجو برای شرایط زیستی بهتر و پایدارتر را از دلایل مهاجرت توصیف کرد. او گفت: گاهی رفتارهایی نشان داده‌ایم که در کوتاه‌مدت برطرف‌کننده تهدید و تامین‌کننده امنیت تلقی می‌شوند؛ اما در بلندمدت افق پیشرفت را مبهم نشان می‌دهند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: رییس مجلس با بیان اینکه کشور با پدیده وطن‌گزینی مواجه است با ابراز تأسف از اینکه نمود کامل این مسأله را در موج جدید مهاجرت از کشور می‌بینیم، گفت: ما با پدیده وطن گزینی مواجه هستیم و نه وطن گریزی. بسیاری نمی‌خواهد و نمی‌توانند از ایران دل بکنند اما به دنبال شرایط زیستی بهتر و پایدارتر هستند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مجلس در همایش دانشگاه و حکمرانی گفت: هرگونه فهم از دین که مردم سالارانه نباشد، مخدوش و هرگونه مردم سالاری که به تحقق دین کمک نکند را مردود می دانیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، روح الله دهقانی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهوری، در آیین گرامی‌داشت مرحوم روستا آزاد رییس اسبق دانشگاه صنعتی شریف و رئیس فقید اندیشکده حکمرانی شریف با اشاره به شخصیت علمی، تاثیرگذار و تلاش‌گر مرحوم روستا آزاد عنوان کرد: در سال‌هایی که افتخار داشتم در کنار دکتر روستاآزاد...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دومین دوره نمایشگاه ایران ایتکس با تلاش گروه فناوری اطلاعات شریف (Sharif ICT Group) و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان فناوری اطلاعات ایران در دانشگاه صنعتی شریف آغاز به کار کرد. در آیین افتتاحیه این نمایشگاه دکتر حسن حدادپور معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی شریف طی سخنانی گفت: دانشگاه صنعتی شریف در حوزه‌های مرتبط با صنعت فعالیت‌های...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

قالیباف گفت: از بن دندان باور داریم که انقلاب اسلامی ایران، اصالت فرهنگی داشته است و باید الگوی حکمرانی مناسب آن باید فرهنگ‌پایه باشد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد علی زلفی گل در اولین همایش «دانشگاه و حکمرانی»؛ یادبود رئیس فقید اندیشکده حکمرانی شریف، مرحوم «رضا روستا آزاد» گفت: فرهنگ دانشگاهی ویژگی‌های خاص خود را دارد و تمام رفتار‌های فرد دانشگاهی بر مبنای عقل و ایمان و دانش است. تمام این ویژگی‌ها در شخصیت جامع الاطراف مرحوم روستاآزاد جمع بود و شبکه‌ای از فضایل بود. زلفی گل اضافه کرد: روستاآزاد معتقد...

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بعضی ها یا فهم درستی از جایگاه مقوله حکمرانی ندارند یا می‌خواهند از آن برای مقاصد سیاسی خودشان استفاده کنند برای همین حکمرانی را مساوی با نظام سیاسی می دانند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دومین دوره نمایشگاه ایران آیتکس با محوریت کسب‌وکارهای مرتبط با فناوری اطلاعات و ارتباطات در دانشگاه صنعتی شریف گشایش یافت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در ششمین نشست از هشتمین دوره سرآمدان علمی ایران که با حضور روح‌اله دهقانی معاون علمی و فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهوری، محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، جلیلی رئیس دانشگاه صنعتی شریف، روز چهارشنبه 12 مهرماه 1402 در محل هتل بین‌المللی اسپیناس برگزار شد، سرآمدان علمی کشور معرفی شدند. در این نشست دانشگاه صنعتی شریف برای پنجمین...

خبرگزاری تسنیم

سازمان بسیج اساتید کشور از جامعه دانشگاهیان و اساتید سراسر جهان خواست تا با حمایت از عملیات مردم مظلوم فلسطین علیه اشغال و ظلم، به صلح پایدار و آرامش فراگیر در منطقه کمک کنند.