شنبه 28 مهر 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه عرشه آنلاین

استعفای دسته جمعی از دانشگاه شریف خبرساز شد. سایت برترین ها از استعفای دسته جمعی اعضای شورای صنفی استادان دانشگاه شریف، از جمله دبیر این شورا خبر داد. وحید کریمی، استاد دانشکده فیزیک و دبیر کانون صنفی استادان دانشگاه شریف، با انتشار نامه‌ای دلیل تصمیم خود را «احضار توسط یک نهاد خارج از دانشگاه» اعلام کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ثبت نام کمک هزینه تحصیلی دانشجویان دانشگاه شریف از سوی بنیاد حامیان این دانشگاه آغاز شد. دانشجویان متقاضی دریافت کمک هزینه تحصیلی می‌توانند تا 30 آبان ماه برای دریافت این کمک هزینه به سایت stu.sharif.ir مراجعه کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سایت برترین ها از استعفای دسته جمعی اعضای شورای صنفی استادان دانشگاه شریف، از جمله دبیر این شورا خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: یک شوک به فرانسه وارد کردیم و گفتیم ما آمادگی اجرای یک رزمایش مشترک با ناوگان شما را داریم؛ می‌دانستیم آن‌ها چیزی ندارند، می‌خواستیم آن‌ها را تحقیر کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان خاطره جالبی چگونگی وارد شدن شوک به فرانسوی‌ها توسط ناوگروه 360 نیروی دریایی ارتش را تشرح کرد.

وب‌گاه فرارو

پنج استان فارس، اصفهان، یزد، کرمان و خط انتقالی که از استان سیستان‌وبلوچستان به سمت خراسان رضوی می‌رسد، مقصد پروژه‌های انتقال آب انتخاب شده‌اند. در صورت بهره‌برداری از همه فازهای این پروژه‌ها در افق بلندمدت، در مجموع 1.2 میلیارد مترمکعب آب شیرین به این پنج استان انتقال داده می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عادل فردوسی پور جایزه بهترین چهره تلویزیونی را برای فوتبال 360 در جشن حافظ برنده شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:، میدان شهید تیموری در محله طرشت منطقه 2، به خاطر وقوع 300 تصادف در 6 ماه در آن به عنوان خطرناک‌ترین میدان تهران مشهور شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تعدادی از دفاتر انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور، در نامه به رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام خواستار الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امیر دریادار شهرام ایرانی امروز در نشست دانشگاه صنعتی شریف با بیان اینکه جدیدترین ناوشکن این نیرو به نام دیلمان در هفته اول آذر به این نیرو در ناوگان شمال الحاق خواهد شد گفت، این ناوشکن از دنا هم جدیدتر است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: موقعیت قطب جنوب از چند بعد مهم است، یک بعد آن در حوزه نظامی است و بهترین مقر برای کنترل موشک‌های بالستیک است.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه کشورهای زیادی درخواست‌هایی برای در اختیار گرفتن ناوشکن کلاس دنا دارند، درباره احداث پایگاه در قطب جنوب گفت: در حوزه نظامی این منطقه بهترین مقر برای کنترل موشکهای بالستیک است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده نیروی دریایی در مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس ارتش گفت: ناوشکن دیلمان آماده الحاق شده است که از ناوشکن دنا نیز به روز تر است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رتبه بندی دانشگاه‌های جهانی موسسه «تایمز هایر اجوکیشن» (Times Higher Education) در سال 2024 میلادی منتشر شد.‌