شنبه 28 مهر 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هفته‌ای که گذشت، خبر‌هایی از جنس صنفی، فرهنگی و دانشجویی در سطح دانشگاه‌ها منتشر شد. برخی از این اخبار دانشجویان زیادی را دربر گرفت و برای آن‌ها حائز اهمیت بود. گزیده‌ای از مهم‌ترین اخبار صنفی و فرهنگی دانشگاه‌ها در هفته گذشته را مرور می‌کنیم. در نشست با نمایندگان تشکل‌های دانشجویی مطرح شد. گنجی: تمهیدات صندوق رفاه برای کاهش مشکلات تغذیه دانشجویان رئیس...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تورم به معنای افزایش مداوم و پیوسته سطح عمومی قیمت کالاها و خدمات در یک جامعه است که باعث افت ارزش پول ملی و کاهش قدرت خرید خانوارها می‌شود. این پدیده منشأ آسیب‌های اقتصادی و اجتماعی بسیاری از جمله دسترسی عادلانه به آموزش مناسب و باکیفیت است، که مورد مطالعه این نوشتار قرار دارد. تاثیرات تورم بر اقشار مختلف جامعه بستگی به تدابیر و سیاست‌های دولت دارد و می‌تواند متنوع و متفاوت باشد. اگر...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه صنعتی شریف پیرو سخنرانی ریاست جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل در نامه‌ای از اقدام عالمانه وی در بیان حقایق ناب تعالیم قرآنی و انزجارخواهی از اقدامات اسلام‌هراسانه جوامع غربی در صحن عمومی مقر سازمان ملل متحد قدردانی کرد. متن این بیانیه به شرح زیر است: ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران با سلام و احترام؛ نظر به آن...

وب‌گاه مشرق نیوز

فرآیند اغتشاشات پاییز 1401 نشان داد دست‌ها روی ماشه بود و بلوک معارض ایران، مترصد یک فرصت بودند. تقریباً تمام گسل‌های داخلی همزمان فعال شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

همزمان با فرا رسیدن 17 ماه ربیع‌الاول؛ سالروز میلاد پیامبر (ص) و امام جعفر صادق (ع) مراسم جشن و شادی در اماکن متبرکه، مساجد و هیأت‌های کشور برگزار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

همزمان با سالگرد ولادت پیامبر (ص) و امام صادق (ع) بسیاری از هیئت‌ها و حسینیه‌ها آذین بسته شده و جشن میلاد را برگزار می‌کنند.

خبرگزاری تسنیم

برگزیده جایزه مصطفی درجمع خبرنگاران گفت: پیشرفت در همه زمینه‌ها به واسطه علوم رایانه‌ای یا هوش مصنوعی شتاب بسیار تندتری پیدا می‌کند.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

معاون وزیر علوم از در اختیار قرار دادن هزار هکتار زمین آموزش عالی برای مسکن اساتید و نخبگان در طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، برنامه مناظره «دانشگاه و جریان‌سازی اجتماعی» روز یکشنبه نهم مهرماه به همت بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف و با حضور ابراهیم آزادگان، عضو گروه فلسفه علم (استاد دانشگاه صنعتی شریف) و میثم مهدیار، معاون پژوهشی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات (استاد دانشگاه علامه طباطبایی) برگزار شد. ابراهیم آزادگان گفت: دانشگاه محل ورود نسل جوان به یک عرصه اجتماعی...

وب‌گاه فرارو

شاید مهاجرت‌کردن برای کسی که چندین سال مورد بی‌مهری قرار گرفته، گلایه‌ای به جا نگذارد، ولی عادل نشان داده حداقل تا به الان اهل رفتن نیست. او بار‌ها گفته دل در گرو خاک اینجا دارد و حاضر نیست آن را با پیشنهادی عوض کند. شاید همین‌هاست که عادل را خاص می‌کند و با وجود طرح قبلی برای کم‌رنگ‌کردنش بین مردم، همچنان محبوبش می‌دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون و رییس امور خاورمیانه آکادمی ریاست جمهوری روسیه ضمن بازدید از دانشگاه صنعتی شریف با رییس این دانشگاه درباره همکاری مشترک با این آکادمی گفت‌وگو کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان خاطره جالبی چگونگی وارد شدن شوک به فرانسوی‌ها توسط ناوگروه 360 نیروی دریایی ارتش را تشرح کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، موسسه آموزش عالی تایمز در ویرایش 2024، نام 73 موسسه ایرانی را در لیست خود قرار داد. در این رتبه بندی دانشگاه صنعتی شریف در رتبه نخست دانشگاه‌های ایرانی و در رتبه بین‌المللی 350-300 قرار گرفت. در نسخه 2024 رتبه‌بندی دانشگاه‌های جهان این مؤسسه، 2673 دانشگاه از بیش 120 کشور جهان حضور دارند. نظام رتبه‌بندی تایمز یکی ازمعتبرترین نظام‌های رتبه‌بندی...