شنبه 28 مهر 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه عرشه آنلاین

امیر ایرانی: قطب جنوب بهترین مقر برای کنترل موشکهای بالستیک است / کشورهای زیادی خواهان ناوشکن کلاس دنا هستند فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه کشورهای زیادی درخواستهایی برای در اختیار گرفتن ناوشکن کلاس دنا دارند، درباره احداث پایگاه در قطب جنوب گفت: در حوزه نظامی این منطقه بهترین مقر برای کنترل موشکهای بالستیک است. دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در مراسم بزرگداشت...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده نیروی دریایی ارتش پس از آنکه گفته بود: برنامه ما در آینده این است که پرچم پر افتخار ایران را در قطب جنوب بالا ببریم و یک کار مشترک نظامی و علمی در آن منطقه اجرا کنیم، اعلام کرد که ناوشکن دیلمان آماده الحاق است که از ناوشکن دنا نیز جدیدتر است.

خبرگزاری تسنیم

امیر ایرانی با بیان اینکه کشورهای زیادی درخواستهایی برای در اختیار گرفتن ناوشکن کلاس دنا دارند، درباره احداث پایگاه در قطب جنوب گفت: در حوزه نظامی این منطقه بهترین مقر برای کنترل موشکهای بالستیک است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ویژه برنامه «مردان بی‌ادعا» به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور امیر دریادار شهرام ایرانی، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سالن جابر بن حیان دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد. دریادار ایرانی در این مراسم گفت: در سفر به دور دنیا، دشمنان و معاندین دنبال ضربه زدن به ما در سواحل برزیل بودند که شکست خوردند. آمریکایی ها به یقین...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دفاتر تشکل انجمن‌های اسلامی دانشحویان مستقل در نامه‌ای خطاب به آیت الله آملی لاریجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول را مطالبه کردند. متن این نامه به شرح زیر است: آیت الله آملی لاریجانی، رئیس محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام سلام علیکم همانطور که مستحضرید؛ متأسفانه رواج اسناد عادی در معاملات اموال غیرمنقول...

خبرگزاری دانشجو

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در نشست سالانه شبکه دانشگاه‌های مجازی جهان اسلام گفت: در راستای سیاست دولت مبنی بر تقویت دیپلماسی با کشور‌های اسلامی، ارتباطات و همکاری‌های علمی با کشور‌های عربستان سعودی و مصر گسترش یابد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - استاد دانشگاه شریف گفت: من در کنفرانسی در آمریکا روی مشترکات اسلام با مسیحیت و یهودیت سخنرانی و حدود 10 اصل را استخراج کردم، نتیجه این بود که اختلافات بسیار کم بود. اکنون که الحاد رشد کرده، این اتحاد و وحدت ادیان ابراهیمی و همچنین وحدت شیعه و سنی بسیار مهم است.

وب‌گاه مشرق نیوز

ادعای اخراج مسعود نیلی از دانشگاه صنعتی شریف، توسط خود وی تکذیب شد. مسعود نیلی در واکنش به ادعای روزنامه سازندگی تصریح کرد که ادعای خانه‌نشینی اجباری درست نیست و او بازنشسته شده است.

وب‌گاه 55 آنلاین

نشریه تایم یک فهرست عجیب و قابل تامل دیگر منتشر کرد: «100 فرد تاثیرگذار در زمینه هوش مصنوعی». فهرستی که نام افراد مختلفی از ایلان ماسک افسانه‌ای، سم آلتمن مدیرعامل OpenAI و دمیس حسابیس، مدیرعامل DeepMind گرفته تا وزیر 33ساله اماراتی در آن به چشم می‌خورد.

خبرگزاری تسنیم

مدیر روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف با انتشار مطلبی به موضوع خانه نشینی اجباری " نیلی" واکنش نشان داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مسعود نیلی مشاور اقتصادی دولت گذشته، بازنشستگی‌اش از دانشگاه صنعتی شریف را طبق قانون و روال معمول خواند؛ در حالی که رسانه‌های اصلاح‌طلب تلاش داشتند این بازنشستگی را اخراج وی از دانشگاه جلوه بدهند.

وب‌گاه الف

علیرضا زاکانی، شهردار تهران، در آئین کلنگ‌زنی استادسرای دانشگاه صنعتی شریف، از ساخت 25 هزار مسکن برای اساتید و اعضای هیأت علمی 8 دانشگاه و هزار واحد مسکونی برای نخبگان خبر داد.