یک‌شنبه 29 مهر 1403

دانشگاه صنعتی شریف

دانشگاه صنعتی شریف

وب‌گاه خبر آنلاین

انتخاب نوشت: اخراج اساتید دانشگاه با هر بهانه ای رخ دهد، قطعا از نظر جامعه دانشگاهی و نخبگان کشور، ادامه همان سیاست «پاکسازی» است که در مقاطعی در دهه شصت و در دولت محمود احمدی نژاد اجرا شده بود، اتفاقی که گفته می شود ریشه در برنامه بزرگ جریان پایداری ساکن در دولت علی رغم برخی مخالفت ها دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«قطار خالص‌سازی‌ها به ایستگاه دانشگاه‌های کشور رسید.» 45 سال پس از اظهارنظر تاریخی شهید مرتضی مطهری در این خصوص که دانشگاه‌ها باید به محل تضارب آرا بدل شوند و حتی برای تدریس مارکسیست لازم است که یک استاد مارکسیست این درس را به دانشجویان آموزش دهد، اساتید منتقد کشور، امکان حضور در دانشگاه‌ها را یکی یکی از دست می‌دهند و جای خود را به اعضای جبهه پایداری و... می‌دهند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرمسئول کیهان در یاداشتی ضمن استقبال از اخراج برخی اساتید، از دعوت به تدریس دو مجری تندرو صداوسیما از سوی دانشگاه شریف ابراز خوشحالی کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

اگر فلان استاد در فلان دانشگاه آمریکا یا اروپا به جرم اعتراض به رژیم صهیونیستی اخراج شده است، این چند به اصطلاح استاد! با اجرای دستورالعمل صهیونیست‌ها علیه مردم کشورشان همراه بوده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتماد آنلاین نوشت: در حالی که اخراج علی شریفی‌زارچی، استاد دانشگاه صنعتی‌شریف با واکنش منفی اغکار عمومی روبرو شده است، روزنامه دولت مدعی شده که او اخراج نشده و فقط قراردادش تمدید نشده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمدرضا عارف عضو هیات جذب دانشگاه صنعتی شریف استعفا کرد. این استعفا در اعتراض به حکم اخراج یک عضو هیات علمی بود.

وب‌گاه الف

محمد رضا عارف عضو هیات جذب دانشگاه صنعتی شریف در اعتراض به حکم اخراج یک عضو هیات علمی این دانشگاه استعفا کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: محمدرضا عارف از هیات جذب دانشگاه صنعتی شریف استعفا کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عصر ایران با اشاره به گاف‌های دنباله‌دار شهرداری اصولگرا در انتشار تصاویر شهری، گزارشی در این باره منتشر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بعد از جنجال اخراج برخی اساتید منتقد از دانشگاه در فضای مجازی اخباری مبنی بر حضور امیرحسین ثابتی، مجری شبکه افق در دانشگاه صنعتی شریف منتشر شد. این خبر با واکنش منفی مخاطبان در فضای مجازی روبه‌رو شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فعال سیاسی اصلاح طلب به تدریس امیرحسین ثابتی مجری صداوسیما در دانشگاه شریف واکنش نشان داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آرش هاشمی، خبرنگار تصویری از شوخی کاربران با حضور مجری شبکه افق به عنوان استاد در دانشگاه شریف را منتشر کرده است.

وب‌گاه عصر ایران

سوتی یا گاف جدید مثل تفضلی ها در نیست چون عکس دکتر لبافی‌نژاد درست است اما تاریخ اعدام را 24 دی 1366 ذکر کرده‌اند! آن قدر انقلاب در انقلاب در انقلاب کرده‌اند که خیال کرده‌اند بعد از 57 هر سال انقلاب می‌شده و لابد سال 66 هم انقلاب بوده آن وقت ساواک در سال 66 چه کاره است؟!

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمدرضا عارف رئیس کانون صنفی استادان دانشگاهی ایران از استعفای خود از هیات جذب دانشگاه صنعتی شریف خبر داد و تاکید کرد: دخالت‌های مخرب نهادهایی که هیچ ربطی به مسایل درون دانشگاه ندارند در مباحث درون دانشگاه، استقلال دانشگاه را مورد هدف قرار داده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

زیباکلام با انتقاد از رویه غیرقانونی در اخراج و برکناری اساتید دانشگاه ها می گوید: فارغ از مسائل سیاسی اولین و مهمترین پرسشی که مطرح می شود این است که در این اتفاقات قانون، اصول و ضوابط کجا هستند؟

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: محمدرضا عارف از هیات جذب دانشگاه شریف استعفا داد.