شنبه 14 مهر 1403

دانشگاه علم و صنعت پل میان دانشجو و صنایع / افتتاح نمایشگاه سه روزه کار

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
دانشگاه علم و صنعت پل میان دانشجو و صنایع / افتتاح نمایشگاه سه روزه کار

داوود یونسیان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علم و صنعت در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با بیان اینکه در سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرینی با افتتاح نمایشگاه کار سعی داریم به عنوان پلی میان دانشجویان و صنایع عمل کنیم، گفت: نمایشگاه «کار» از امروز به مدت سه روز با هدف کارآفرینی در دانشگاه علم و صنعت برگزار می‌شود.

وی افزود: 45 شرکت و صنعت بزرگ و کوچک به دانشگاه دعوت شدند که با هدف اشتغال دانشجویان و فارغ‌التحصیلان در دانشگاه حضور یافتند و در این سه روز دانشجویان و فارغ‌التحصیلان از دانشگاه‌های سراسر کشور می‌توانند با حضور در دانشگاه علم و صنعت از غرفه‌های نمایشگاه بازدید کرده و رزومه خود را نشان دهند تا مقدمات کارآفرینی شکل بگیرد.

به گفته یونسیان، نمایشگاه کار نوعی ارتباط بی واسطه و مستقیم میان دانشجویان و فارغ‌التحصیلان با صاحبان صنایع است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علم و صنعت با بیان اینکه قرار بود نمایشگاه کار هفته گذشته برگزار شود ولی به دلیل آلودگی هوا به این هفته موکول شد، اظهار داشت: پیش بینی می‌کنیم در مدت سه روز حدود 5 تا 6 هزار دانشجو از این نمایشگاه بازدید کنند.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید دانشگاه علم و صنعت نمایشگاه کار اشتغال آفرینی این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است