پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

دانیله آدانی:/ انتقال رونالدو به رم رویایی خواهد بود

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
دانیله آدانی:/ انتقال رونالدو به رم رویایی خواهد بود

دانیله آدانی، مدافع سابق اینتر و فیورنتینا، در مورد اهمیت انتقال احتمال کریستیانو رونالدو به رم صحبت کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، ژرژ مندس، مدیر برنامه کریستیانو رونالدو ستاره 37 ساله پرتغالی او به دنبال یافتن خانه جدیدی برای موکل خود بوده و او را به جالوروسی پیشنهاد داده است. رونالدو از وضعیت منچستریونایتد ناراضی بوده و ظاهرا در مورد موفقیت احتمال اریک تن هاخ در این باشگاه متقاعد نشده است. حالا دانیله آدانی مدعی شد این انتقال احتمالی به سود رم بوده و برای این باشگاه رویایی خواهد بود.

دنیله آدانی گفت: "به نظر من آن برنامه ای زیبا است که رویا و واقعیت را همزمان در یک پروژه پیاده کند و حضور کریستیانو رونالدو در رم، هر دو مفهوم را متبادر می کند. رم یک شهر فوق العاده است که به هر کسی هیجان و انگیزه می دهد و محیط این شهر بسیار گرم و هیجانی است.

اگرچه کریستیانو رونالدو 37 سال سن دارد، اما از نظر بیولوژیکی بسیار جوان تر است. حرفه ای بودن این بازیکن برای همه ملموس و روشن است و فقط تصور کنید که بازیکنان جوان رم چقدر می توانند از تماشای عملکرد رونالدو در تمرینات در این باشگاه، چیزهای جدیدی یاد بگیرند.

بازی کردن در کنار تامی آبراهام؟ ما باید روی این مسئله کار کنیم، اما من جنبه های مثبت به خصوص برای آبراهام در این بیشتری می بینم،. رونالدو می تواند در حرکت، یارگیری و حرکت در فضاهای دشوار چیزهای زیادی به بازیکنان رم یاد دهد. در فصل گذشته جالوروسی معمولا در بازی‌سازی در کنار زمین خوب عمل می کرد، اما با حضور رونالدو شرایط تغییر کرده و یک گزینه اضافی وجود خواهد داشت. سبک بازی تامی آبراهام مانند کریم بنزما نیست، اما اگر او در کنار رونالدو قرار بگیرد می تواند پیشرفت زیادی را تجربه کند."

دانیله آدانی:/ انتقال رونالدو به رم رویایی خواهد بود 2