سه‌شنبه 24 مهر 1403

دبیرکل جهاد اسلامی: مردم فلسطین قادرند معامله قرن را نابود کنند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
دبیرکل جهاد اسلامی: مردم فلسطین قادرند معامله قرن را نابود کنند

تهران - ایرنا - زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین روز چهارشنبه با تاکید بر حل اختلافات میان گروه‌های فلسطینی، گفت: مردم فلسطین قادر به ایستادن در برابر معامله قرن و نابودی آن هستند.

به گزارش شبکه خبری المیادین، النخاله به مناسبت روز جهانی قدس گفت: روز قدس روز تجدید عهد و پیمان ما با قدس است ما آماده حرکت به سوی قدس هستیم.

وی افزود: حکومت‌هایی که اجازه نمی‌دهند مردمشان روز قدس را پاس بدارند می‌خواهند دست از قدس بکشند و برای این منظور دنبال بهانه و توجیه می‌گردند.

النخاله تاکید کرد: اگر موفق نشویم به اختلافات میان خودمان پایان دهیم، صف وحدت ما در برابر دشمن متزلزل و سست خواهد بود.

این رهبر فلسطینی گفت: باید در برابر معامله قرن ایستاد. این معامله بی‌اعتبار و بی‌ارزش است و ملت ما قادر به نابودی آن است.

النخاله خواستار تشکیل بزرگترین ائتلاف در برابر اسرائیل و هماهنگی با جریان‌های مقاومت جهت شکل‌گیری قدرتی بزرگ در برابر پروژه‌های اسرائیل و آمریکا در منطقه شد.

با توجه به شیوع ویروس کرونا در 210 کشور جهان، ابتلای نزدیک به 5 میلیون نفر با 324 هزار نفر فوتی و به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت کامل، برنامه‌های روز جهانی قدس امسال متفاوت‌تر از سال‌های گذشته در کشورهای مختلف جهان برگزار می‌شود و به همین منظور برنامه‌های مختلفی از سوی دوستداران مردم مظلوم فلسطین تدارک دیده شده است که بیشتر با استفاده از فضای مجازی خواهد بود.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*