چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403

درخواست ضدایرانی رییس اسرائیل از انگلیس و آلمان + جزئیات

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
درخواست ضدایرانی رییس اسرائیل از انگلیس و آلمان + جزئیات

اقتصادنیوز: رییس رژیم صهیونیستی در دیدار با وزرای امور خارجه آلمان و انگلیس در اراضی اشغالی درخواستی ضدایرانی را با آن‌ها مطرح کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل ازایسنا، «اسحاق هرتزوگ» رییس رژیم صهیونیستی با «دیوید کامرون» وزیر امور خارجه انگلیس و «آنالنا بربوک» وزیر امور خارجه آلمان که به اراضی اشغالی سفر کرده‌اند، امروز (چهارشنبه) دیدار کرده و از جامعه بین‌المللی خواست «قاطعانه» علیه ایران همکاری کنند.

دیدار هرتزوگ با کامرون و بربوک در پی پاسخ ایران به حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری سفارت ایران در دمشق انجام شده است.

ایران، شامگاه شنبه، با صدها موشک و پهپاد طی عملیات «وعده صادق» نقاطی در اراضی اشغالی را هدف قرار داد. مقامات رسمی ایران این حمله را در چارچوب بند 51 منشور سازمان ملل و پاسخی مشروع به اقدامات متجاوزانه این رژیم تلقی کرده‌اند.

اگرچه، حامیان رژیم صهیونیستی با نادیده گرفتن این حق مشروع، حمله ایران را محکوم کرده‌اند.

خبر مرتبط مقام نظامی سابق اسرائیل اعتراف کرد: درباره ایران اشتباه محاسباتی داشتیم

اقتصادنیوز: با گذشت چند روز از عملیات تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی ترکش های روانی این عملیات موفقیت آمیز همچنان مقامات نظامی و سیاسی تل آویو را درگیر کرده است.

دفتر هرتزوگ در بیانیه‌ای به نقل از او نوشت: تمام جهان باید قاطعانه و جسورانه علیه تهدید رژیم ایران همکاری کنند که به دنبال تضعیف ثبات کل منطقه است.

خبر مرتبط هشدار فرمانده نیروی هوایی ارتش به اسرائیل / پاسخی که سپاه داد یک سیلی و تنبیه بود / کاری نکنید که یورش بسیار عظیم را انجام دهیم

اقتصادنیوز: فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی تصریح کرد که آماده فرمان فرمانده کل قوا برای اصابت قرار دادن اهداف خود به خصوص با سوخو 24 هستیم.

بربوک و کامرون اولین وزای امور خارجه کشورهای اروپایی هستند که از زمان پاسخ تلفی‌جویانه ایران به رژیم صهیونیستی، به آن سفر کرده‌اند.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
درخواست ضدایرانی رییس اسرائیل از انگلیس و آلمان + جزئیات 2
درخواست ضدایرانی رییس اسرائیل از انگلیس و آلمان + جزئیات 3