یک‌شنبه 6 آبان 1403

درخواست گریزمان برای تمدید قرارداد: قدرم را بدانید!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
درخواست گریزمان برای تمدید قرارداد: قدرم را بدانید!

آنتوان گریزمان، ستاره اتلتیکو، از باشگاهش در خواست تمدید قرارداد به منظور افزایش دستمزد را دارد.

به گزارش "ورزش سه"، آنتوان گریزمان از سال 2014 در اتلتیکو مادرید حضور دارد و تنها دو فصل را از سال 2019 در بارسلونا سپری کرد. بعد از بازیگشت مجدد به تیم مادریدی، گریزمان تلاش های زیادی کرد تا مورد بخشش هوداران اتلتیکو قرار بگیرد. از جمله همراهی با باشگاه در زمان بحران های مالی و کاهش دستمزدش تا حد خالص 7 میلیون یورو که با بار بازیکنی با کیفیت او بسیار کم محسوب می شود.

حالا او هفته گذشته با انجام شش بازی کمتر نسبت به لوئیس آراگونس برای اتلتیکو به رکورد 173 گل او در این باشگاه رسیده است و به طور مشترک با مهاجم افسانه ای اسپانیایی در جایگاه بهترین گلزن تاریخ اتلتیکو قرار گرفته است. این افتخار و فرم خوب او با راه راه پوشان مادریدی، به گفته مارکا باعث شده است که گریزمان درخواست تمدید قرارداد برای افزایش دستمزد را به باشگاه ارائه کند. او انتظار دارد با توجه به تاریخ سازی اخیرش و همراهی او با باشگاه در روزهای سخت، حالا با پاداشی که شایستگی اش را دارد مواجه شود.

در گزارش مارکا آمده است که این ستاره بعد از بیان درخواستش به سران باشگاه، حالا منتظر تماس اتلتیکو با مدیر برنامه هایش است تا خیلی زود روند تمدید قرارداد کلید بخورد.

درخواست گریزمان برای تمدید قرارداد: قدرم را بدانید! 2