یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

درد دل دانشجویان نویسنده با رادیو فرهنگ

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
درد دل دانشجویان نویسنده با رادیو فرهنگ

رادیو فرهنگ یکشنبه (16 آذرماه) به مناسبت روز دانشجو در ویژه برنامه «صدای دانشجو» با موضوع معرفی دانشجویان نویسنده، پای صحبت آنها می نشیند و در برنامه «هفت اقلیم» هم به موضوع دانشجویان و کتاب های دانشگاهی می پردازد.

به گزارش ایسنا، رادیو فرهنگ به مناسبت روز دانشجو ویژه برنامه «صدای دانشجو» را تولید کرده و در این برنامه با دانشجویانی که کتاب هایشان برگزیده کتاب سال شده گفت‌وگوی تلفنی خواهد داشت.

یکی از دانشجویانی که در این برنامه با آنها گفت‌وگو می شود خلیل اللهی، نویسنده کتاب حمایت حقوقی از گیاهان دارویی ایرانی است که این اثر منتخب کتاب سال دانشجویی شده است. همچنین امین خرمی کارشناس مجری برنامه در گفت‌وگو با محسن غلامی نویسنده کتاب «حقوق مخاطب در تبلیغات تجاری رسانه» که منتخب کتاب سال دانشجویی بوده شنوندگان را با این اثر ونویسنده آن آشنا می کند.

در این ویژه برنامه با حامد علی اکبر زاده رئیس سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی و سید عباس حسینی نیک مدیر مسئول انتشارات مجد و مدیرمسئول انجمن فرهنگی ناشران دانشگاهی گفت‌وگو می شود و مشکلات نشر دانشگاهیان به ویژه دانشجویان مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

بخشی از کتاب هر کدام از برگزیدگان در برنامه «صدای دانشجو» توسط مریم واعظ پور روایت شده است.

«صدای دانشجو» به تهیه کنندگی یلدا احتشامی و اجرای کارشناسی امین خرمی ساعت 14:30 روی اف ام ردیف106 مگاهرتز از رادیوفرهنگ‌پخش می شود.

بر اساس این گزارش رادیو فرهنگ در روز دانشجو در برنامه «هفت اقلیم» هم به موضوع دانشجویان و کتاب های دانشگاهی می پردازد و تالیف کتاب های دانشجویی را در این برنامه بررسی می‌کند. در برنامه «هفت اقلیم» یکشنبه 16 آذرماه در گفتگو با سیدعباس حسینی نیک، مدیرمسئول انجمن ناشران دانشگاهی وضعیت نشر کتاب های دانشجویان مولف موردبحث و بررسی قرار می گیرد. در ادامه این برنامه بررسی طرح گرنت در گفت‌وگو با دکتر علیرضا نوری زاده، معاون اداره کل مجامع، تشکل‌ها و فعالیتهای فرهنگی و دبیر اجرایی طرح گرنت مورد توجه قرار می گیرد. گفتنی است در بخش «خبرخوان» برنامه «هفت اقلیم» نیز اخبار حوزه کتاب با همکاری خبرگزاری کتاب ایران اطلاع رسانی می شود. برنامه هفت اقلیم کاری از گروه کتاب است که شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت 17 روی موج اف ام ردیف 106 مگاهرتز از رادیو فرهنگ پخش می شود.

انتهای پیام