دوشنبه 16 مهر 1403

درویش: با هیچ بازیکنی تمام نکرده ایم و همه اخبار شایعه است / قرارداد بیرانوند و پورعلی گنجی بعد از پایان فصل نهایی می شود

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
درویش: با هیچ بازیکنی تمام نکرده ایم و همه اخبار شایعه است / قرارداد بیرانوند و پورعلی گنجی بعد از پایان فصل نهایی می شود

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: با هیچ بازیکنی تمام نکرده ایم و همه اخبار شایعه است.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس پیش از آغاز مجمع فدراسیون فوتبال در مورد حضور در مجمع فدراسیون فوتبال اظهار داشت: هنوز وارد مجمع نشده‌ایم که ببینیم دستور کار چیست. باید به مجمع برویم تا نظر بدهیم. دستورجلسه به دست ما نرسیده.

وی در مورد جذب بازیکنی مثل دانیال اسماعیلی فر، امید نورافکن، سجاد شهباززاده و... گفت: با کسی تمام نکرده‌ایم و تمامی اخبار شایعه است. با صحبتی که با گل محمدی داشتیم قرار است بعد از بازی آخر بنشینیم و در مورد نفراتی که در چارچوب تاکتیکی او خواهد بود، صحبت کنیم و پیرامون بازیکنان مدنظر با گل‌محمدی حرف می‌زنیم. با برخی بازیکنان حرف زده‌ایم اما چیزی قطعی نشده. اگر کسی نخواهد بیاید، دنبال بازیکن جانشین هستیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد جذب بیرانوند و پورعلی گنجی عنوان کرد: با این بازیکنان صحبت کرده‌ایم و قرار است بعد از پایان فصل قراردادشان را نهایی کنیم.

درویش در مورد اینکه میلاد سرلک دوشنبه آخرین مهلتش بود، گفت: قرار بود بیاید، اما نیامد و به هرحال اگر نخواهد بیاید طبیعی است فکر دیگری می‌کنیم.

وی با اشاره به اخباری مبنی بر تغییر دستیاران گل محمدی مثل فنایی و گل محمدی بیان کرد: درباره تغییر کادرفنی و دستیاران هنوز با ما حرفی نزده‌اند. قرار است گل محمدی بعد از بازی پنجشنبه به باشگاه بیاید و صحبت کنیم.

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص پولی که از بورس رسیده، اظهار داشت: باید بخشی از این مبالغ را برای تعهدات خود بدهیم و بخشی دیگر را جایی سرمایه گذاری کنیم که بتوانیم سال ها از آن استفاده کنیم. اگر بنا باشد همه را بابت بدهی بدهیم سال آینده همین می‌شود که الان می‌بینید. از این جهت کارگروهی تشکیل شده که منابع کجا هزینه و کجا سرمایه گذاری شود.

درویش در مورد اینکه کارگزار باشگاه تغییر کرده یا خیر، گفت: تا پایان فصل قرارداد داریم.

وی در خصوص اضافه شدن دو عضو هیات مدیره و اینکه شما درخواست داده بودید که اضافه شوند، یا خیر گفت: بعید می‌دانم بتوانم در انتخاب اعضای هیات‌مدیره نقشی داشته باشیم و درخواستی نداشته‌ام. بنا است از طرف وزیر انتخاب شوند. تاکنون کسی معرفی نشده، هر کسی بخواهد بیاید حتما برنامه‌ای داشته.

مدیرعامل پرسپولیس در مورد آخرین وضعیت کریم باقری و خانبان و اینکه قرار است در تیم ملی باشند یا پرسپولیس عنوان کرد: فدراسیون می‌گفت از یک جا باید حقوق بگیرند نه اینکه فقط در یک جا باشند. می‌توانند دو جا باشند، اما به دلیل موانع قانونی نمی‌شود از دو جا حقوق بگیرند.

درویش در پاسخ به این سوال که وضعیت سید جلال حسینی چطور خواهد شد، گفت: اینها در حیطه وظایف کادرفنی است، اما به هرحال سیدجلال بزرگ تیم است و اگر بازی هم نکند، حتما باشگاه از توانایی او بهره خواهد برد.

انتهای پیام /