یک‌شنبه 27 خرداد 1403

درگیری در پروژه ساختمانی ورزشگاه بارسا / نوکمپ جدید نزدیک بود کشته بدهد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
درگیری در پروژه ساختمانی ورزشگاه بارسا / نوکمپ جدید نزدیک بود کشته بدهد!

پروژه بازسازی نوکمپ امروز شاهد یک اتفاق عجیب بود: درگیری گسترده بین کارگران پروژه که به مجروح شدن تعدادی از آنها منجر شد.

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه بارسلونا برای اینکه استادیوم تاریخی‌اش نوکمپ را به موقع افتتاح کند به پروژه ساخت و ساز نوکمپ جدید سرعت داده امروز از سایت پروژه خبری عجیب مخابره شد.

تعداد زیادی از کارگران شاغل در پروژه نوکمپ با هم به شدت درگیر شدند و در نهایت با حضور پلیس این درگیری به پایان رسید. گزارشها حاکی است چندین نفر توسط پلیس بارسلون دستگیر شده و برخی از کارگران با جراحت‌هایی که داشتند به بیمارستان منتقل شدند.

رادیو کادنا کوپه اعلام کرد در این دعوا که ده‌ها نفر از کارگران در آن شرکت داشتند دو نفر مجروح شده و به بیمارستان منتقل شدند و نیروهای پلیس چهار کارگر را دستگیر کردند.

یکی از شاهدان عینی به رادیو کادنا کوپه گفت که درگیری در مقابل ورودی پروژه در خیابان آریستیدیس میلول اتفاق افتاده است. او گفت شاهد درگیری تعداد زیادی از کارگران بوده و نگران این بوده که این درگیری به قتل منجر شود.

بارسا ابتدا طوری برنامه‌ریزی کرده بود که همزمان با صد و بیست و پنجمین سالگرد تاسیس باشگاه درهای نوکمپ جدید را باز کند اما بعد در روند ساخت و ساز مشکلاتی پیش آمد و مشخص شد رسیدن به تاریخ بازگشایی در نوامبر غیرممکن است. بعد از آن بود که بارسلونا گفت تاریخ بازگشایی را به 15 دسامبر منتقل کرده و اطمینان دارد از آن تاریخ بازی‌هایش را در نوکمپ جدید برگزار می‌کند.

درگیری در پروژه ساختمانی ورزشگاه بارسا / نوکمپ جدید نزدیک بود کشته بدهد! 2
درگیری در پروژه ساختمانی ورزشگاه بارسا / نوکمپ جدید نزدیک بود کشته بدهد! 3