شنبه 26 خرداد 1403

در صورت کسب شش امتیاز از سه مسابقه:/ شجاعی می‌خواهد از ساکت و عنایتی بهتر باشد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
در صورت کسب شش امتیاز از سه مسابقه:/ شجاعی می‌خواهد از ساکت و عنایتی بهتر باشد!

هوادار در صورتی که بتواند شش امتیاز از سه بازی باقی‌مانده کسب کند رکوردشکنی خواهد کرد.

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال هوادار سومین فصل حضور در لیگ برتر را پشت سر می‌گذارد و در این فصل می‌تواند با کسب 5 امتیاز بهترین فصل دوران حضورش در لیگ برتر را تجربه کند اما حالت دیگری هم وجود دارد که آنها اگر از سه مسابقه باقی‌مانده کمتر از 4 امتیاز کسب کنند ضعیف‌ترین فصل خود را تجربه خواهند کرد.

تیم فوتبال هوادار در اولین فصل حضورش در لیگ برتر به سرمربیگری رضا عنایتی توانستند در انتهای فصل با 34 امتیاز در رتبه 11 جدول قرار بگیرند و در اولین فصل حضور بالاتر از نساجی و تراکتور در جدول حضور داشته باشند.

دومین فصل حضور هوادار در لیگ برتر با سرمربیگری ساکت الهامی بود و آنها در انتهای فصل با 33 امتیاز در رتبه دهم جدول قرار گرفتند و با یک امتیاز کمتر اما یک رتبه صعود در جدول مسابقات به کار خود پایان دادند.

هوادار در لیگ بیست و سوم فصل را با محمود فکری شروع کرد و با مسعود شجاعی ادامه داد و در حال حاضر با 29 امتیاز در رتبه یازدهم جدول حضور دارد، رسیدن به رتبه نهم جدول تقریبا دست‌نیافتنی خواهد بود و آنها در بهترین شرایط همان رتبه دهم سال قبل را می‌توانند تکرار کنند اما اگر بتوانند از 9 امتیازی که در لیگ برتر باقی مانده 6 امتیازکسب کنند با 35 امتیاز آماری بهتر از فصول گذشته خواهند داشت.

البته بازی مقابل سپاهان، نساجی و استقلال خوزستان ساده نخواهد بود و آنها در مقابل تیم پرستاره سپاهان و دو تیمی که برای بقا در لیگ برتر تلاش می‌کنند کار سختی خواهند داشت.

در صورت کسب شش امتیاز از سه مسابقه:/ شجاعی می‌خواهد از ساکت و عنایتی بهتر باشد! 2