شنبه 7 مهر 1403

دستگیری باند زورگیر در مینودشت و چند خبر کوتاه از گلستان

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
دستگیری باند زورگیر در مینودشت و چند خبر کوتاه از گلستان

گرگان - ایرنا - دستگیری باند زورگیر در مینودشت، شرکت صد نفر در آزمون امدادگران استان، توسعه کشت گیاهان دارویی در گرگان و فعالیت 30 هزار هنرمند در حوزه صنایع دستی از جمله خبرهای کوتاه روز سه شنبه گلستان است.

دادستان عمومی و انقلاب مینودشت گفت: 2 نفر از اعضای باند 4 نفره سرقت مسلحانه شهرستان‌های آزادشهر و مینودشت دستگیر شدند.

حسینعلی ایزد افزود: اعضای این باند با تهدید چاقو، قمه و اسلحه شکاری، موتورسواران را متوقف و موتور و گوشی تلفن همراه آنان می‌دزدیدند که با تلاش ماموران نفر اصلی باند در یکی از شهرهای مازندران و همدست او در مینودشت شناسایی و دستگیر شدند.

** هادی حق شناس استاندار گلستان در همایش ورزش صبحگاهی به مناسبت روز فرهنگ پهلوانی و ورزش های زورخانه ای گفت: ورزش پهلوانی به عنوان نماد فرهنگ ایرانی، داستان‌های غنی در دل خود نهفته دارد که باید حفظ و به نسل آینده منتقل شود.

** فرماندار گرگان گفت: توسعه کشت گیاهان دارویی در روستاهای زیارت، شاهکوه و چهارباغ و توزیع بذر و نهال رایگان گل محمدی، گل گاوزبان و زعفران در چند سال اخیر سبب شده تا علاوه بر حفظ محیط زیست و جلوگیری از ساخت و سازهای بی رویه، درآمد روستاییان نیز افزایش یابد.

**

رییس سازمان صنعت معدن و تجارت گلستان در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در گالیکش گفت: از محل اعتبارات پارسال، 250 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به یک واحد تولیدی این شهرستان پرداخت شد.

**

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری گلستان در بازدید از یک اقامتگاه بوم گردی در علی‌آبادکتول گفت: با توجه به ظرفیت‌های طبیعت گردی و گردشگری روستایی گلستان تاکنون 104 واحد بوم گردی در استان راه اندازی شد.

**

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان گفت: آزمون تثبیت درجه امدادگران و نجاتگران استان با رعایت پروتکل های بهداشتی با حضور بیش از 100 شرکت کننده در مرکز امداد هوایی هلال احمر گلستان برگزار شد.

*س_برچسب‌ها_س*