دوشنبه 2 مهر 1403

دشان انریکه را کمی نگران کرد!/ غیبت امباپه مقابل آلمان بیدلیل نبود

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
دشان انریکه را کمی نگران کرد!/ غیبت امباپه مقابل آلمان بیدلیل نبود

کیلیان امباپه با وجود شکست فرانسه مقابل آلمان فرصت حضور در زمین را حتی در دقایق پایانی پیدا نکرد.

به گزارش "ورزش سه"، دیدیه دشان بعد از پیروزی مقابل ایرلند در انتخابی یورو 2024 تیمش را با 6 تغییر مقابل آلمان به زمین فرستاد؛ غیبت کیلیان امباپه مهمترین تغییری بود که سرمربی فرانسه در این دیدار دوستانه در ترکیب تیمش اعمال کرده بود.

ستاره پاری‌سن‌ژرمن در طول 90 دقیقه از روی نیمکت بازی را دنبال کرد. در شرایطی که آلمان نیمه اول را با برتری 1-0 به پایان رسانده بود انتظار می رفت که او در نیمه دوم وارد زمین شود اما دیدیه دشان ترجیح داد که به این بازیکن کلا مقابل آلمان بازی ندهد.

دلیل غیبت امباپه مصدومیت او از ناحیه تاندون کشکک زانو بود که سرمربی فرانسه را مجاب کرد تا در موردش ریسک نکند. دشان در پایان مسابقه با تایید این موضوع تاکید کرد که با توجه به دوستانه بودن بازی هیچ دلیلی برای بازی کردن امباپه وجود نداشت.

غیبت امباپه هرچند جدی نیست اما می تواند یک نگرانی بزرگ برای لوئیس انریکه باشد چرا که شاگردان او هفته آینده و بعد از بازی با نیس باید مقابل دورتموند در چمپیونزلیگ بازی کنند و مصدومیت امباپه در چنین شرایطی قطعا خبر خوبی برای آنها نخواهد بود.

تیم ملی فرانسه در شبی که آماده ترین مهاجم خود را در ترکیب نداشت نتوانست مقابل آلمانِ بدون سرمربی نتیجه لازم را کسب کند و با نتیجه 2-1 مغلوب این تیم شد؛ تک گل فرانسه را آنتوان گریزمان از روی نقطه پنالتی (89) زد.

دشان انریکه را کمی نگران کرد!/ غیبت امباپه مقابل آلمان بیدلیل نبود 2