پنج‌شنبه 30 فروردین 1403

دشمن به دنبال القای ناکارآمدی نظام / تنها سلاح رزمندگان در دفاع مقدس ایمان و ایثار بود

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
دشمن به دنبال القای ناکارآمدی نظام / تنها سلاح رزمندگان در دفاع مقدس ایمان و ایثار بود

نماینده اراک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دشمن تلاش دارد تا به افکار عمومی القا کند نظام اسلامی ناکارآمد است گفت: تنها سلاح رزمندگان در دفاع مقدس ایمان و ایثار بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در گفتگو با صبح زاگرس، فتح خرمشهر را به عنوان یکی از روزهای تاریخ ساز کشور که هیچگاه از تقویم مجاهدت های ایران اسلامی پاک نخواهد شد گفت: این روز نقطه عطف تاریخی در شروع عملیات ها برا اتحاد بین نیروهای مسلح ما بود و مهم‌ترین عامل پیروزی در خرمشهر بعد از عنایت الهی همین اتحاد و همدلی نیروها و ایثارگری و انسجام رزمندگان اسلام بود.

محمدحسن آصفری به مجاهدت‌های بی‌نظیر رزمندگان اسلام که با دستان خالی و سلاح ایمان و روحیه ایثارگری در برابر دشمن تادندان‌مسلح بعثی مقاومت کرده و از ارزش‌ها، کشور و ناموس خود دفاع کردند اشاره کرد و افزود: دشمنان اسلام و قرآن پس از پیروزی انقلاب اسلامی تلاش های بسیاری را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام دادند تا به مهره های کلیدی انقلاب ضربه وارد کنند.

وی با اشاره به اینکه از 37 کشور جهان در دوران دفاع مقدس به کمک عراق آمدند تصریح کرد: در این جنگ نابرابر، پیشرفته ترین سلاح ایران تیربار ژ3 بود و به دلیل نبود اسلحه و امکانات و زیرساخت‌های کشور توسط رژیم بعث عراق موشک باران می شد.

آصفری با اشاره به اینکه نظام سلطه در حال تلاش است که انقلاب را برای اقشار مختلف جامعه به خصوص قشر جوان ناکارآمد معرفی کنند که انقلاب اسلامی برای کشور اقدامی انجام نداده است، خاطرنشان کرد: مسئولان نظام وظیفه دارند برای مقابله با توطئه های دشمنان دستاوردها و اقدامات انجام شده در مدت چهار دهه از عمر انقلاب را برای مردم و نسل جوان بازگو کنند.

نماینده مردم «اراک، کمیجان و خنداب» با اشاره به اینکه افرادی که در پیروزی جنگ نقش داشتند روز به روز از قطار انقلاب که در حال حرکت بود پیاده شدند ابراز کرد: امام خمینی (ره) فرمودند انقلابی بودن خوب است ولی مسائل را دیدن و انقلابی ماندن مهم است.

انتهای پیام /