دوشنبه 16 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده مردم همدان در مجلس با بیان اینکه مظلوم‌ترین واقعه تاریخ کشور در همدان سفر شهید سلیمانی به این استان است، خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی دنیا را به هم ریخت اما ما نتوانستیم آن را روایت کنیم.

خبرگزاری دانشجو

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: شهید سلیمانی دنیا را به هم ریخت، اما ما نتوانستیم آن را روایت کنیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

جمعی از فرماندهان و پیشکسوتان جهاد و شهادت از استان های مازندران و گلستان با وزیر کشور دیدار کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر کشور برای افتتاح چند پروژه عمرانی و زیرساختی وارد شیراز شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جمعی از فرماندهان و پیشکسوتان جهاد و شهادت از استان‌های مازندران و گلستان با وزیر کشور دیدار کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

در میان نبردهای خونین و سازندگی‌های خاکی، دو داستان از دو مرد یکی در جبهه‌های جنگ و دیگری در دل جاده‌های نیمه‌تمام، نشان می‌دهند چگونه دو مسیر مختلف در نهایت به یک مقصد مشترک وصل می‌شود، روایت دو رزمنده از شهید جهانمردی وقتی در آخرین لحظات پیش از شهادت نیز زندگی ساز بود و آخرین کلماتش نیز در امیدی خالصانه خلاصه می شد که «ما برای زندگی می‌جنگیم، نه مرگ!».

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری مهر

جمعی از فرماندهان و پیشکسوتان جهاد و شهادت از استان‌های مازندران و گلستان با وزیر کشور دیدار کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه ایران پاسخ سختی به دشمن به دلیل شهادت مهمان ایران اسماعیل هنیه خواهد داد، گفت: زمان پاسخ مشخص نیست و رژیم صهیونسیتی خواب اینکه ایران پاسخ این جنایت را نمی‌دهد را باید به گور ببرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیروهای مسلح پاسخ جمهوری اسلامی به جنایات رژیم صهیونیستی و ترور شهید اسماعیل هنیه را قطعی و حتمی دانست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیروهای مسلح پاسخ جمهوری اسلامی به جنایات رژیم صهیونیستی و ترور شهید اسماعیل هنیه را قطعی و حتمی دانست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار علی عبداللهی در یادواره شهدای کومله در باشگاه شهدای فرهنگی این شهر با اشاره به گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، اظهار کرد: این باند تبهکار تروریستی در چند ماه گذشته بیش از 40 هزار زن و کودک فلسطینی را به خاک و خون کشید ولی حتی یک صدا از کشورها و سازمان‌های مدعی حقوق بشر شنیده نشد بلکه حتی در پشت‌صحنه از این رژیم نیز حمایت کردند. وی با اشاره به...

وب‌گاه مشرق نیوز

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403 از جانباز عزیز دفاع مقدس آقای صفایی عیادت کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه ایران پاسخ سختی به دشمن به دلیل شهادت مهمان ایران اسماعیل هنیه خواهد داد، گفت: زمان پاسخ مشخص نیست و رژیم صهیونسیتی خواب اینکه ایران پاسخ این جنایت را نمی‌دهد را باید به گور ببرد. معاون هماهنگ‌کننده ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه ایران پاسخ سختی به دشمن به دلیل شهادت مهمان ایران اسماعیل هنیه خواهد داد، گفت: زمان پاسخ مشخص نیست...

خبرگزاری مهر

فرمانده منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی در دیدار با خانواده شهید «ابراهیم پایمرد»، گفت: تجربه هشت سال جنگ تحمیلی به گنجینه‌ای ارزشمند تبدیل شد و ایران اسلامی را بیمه کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دبیرکل حزب مردم‌سالاری گفت: انتصابم به عنوان معاون سیاسی وزیر کشور را نه تایید می‌کنم و نه تکذیب چراکه اسم من در 8 کمیته آورده شده بود، اما نهایتا اتفاقی رخ نداد. دبیرکل حزب مردم‌سالاری گفت: انتصابم به عنوان معاون سیاسی وزیر کشور را نه تایید می‌کنم و نه تکذیب چراکه اسم من در 8 کمیته آورده شده بود، اما نهایتا اتفاقی رخ نداد. به گزارش عرشه آنلاین؛ مصطفی کواکبیان در گفتگویی در رابطه با...