دوشنبه 16 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

خبرگزاری مهر

خیانت چندنفر از اسرا، خون تبعیدی‌ها را به جوش آورد. به‌همین‌دلیل بعد از تحقیق، در یک برنامه هماهنگ و منظم برنامه تنبیه و مجازات را عملی کردند و آن‌ها را خونین و مالین تحویل اربابشان دادند.

خبرگزاری تسنیم

محمدمهدی خالقی گفت: «مخاطب»، ظرفیت مهم تلویزیون برای کمک به باروری و رشد مستند است. تجربه ناموفق اکران مستند در سینما به ما می‌گوید که مهمترین خانه فیلم مستند، تلویزیون است.

خبرگزاری مهر

ساعت بازدید از موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس که بعلت بهینه سازی مصرف برق از اول تیر تغییر پیدا کرده بود، از روز شنبه هفدهم شهریور، به روال گذشته برمی‌گردد.

وب‌گاه ورزش سه

بیست و چهارمین دوره مسابقات جوجیتسو BJJ کوبودو، قهرمانی کشور و یادواره هشت سال دفاع مقدس و یادواره شهدای خدمت با قهرمانی تیم مازندران به پایان رسید.

خبرگزاری مهر

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: انتقام شهدا و مهمان شهید نظام جمهوری اسلامی ایران به دلیل مصلحت‌ها تاخیر دارد اما قطعی است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو، فراخوان مقالات سومین دوره دوسالانه برای انتخاب آثار برتر پژوهشی دفاع مقدس و مقاومت، با عنوان جایزه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برای سال 1403 منتشر شد. این جایزه در چهار محور «امام خمینی (ره) و دفاع مقدس»، «نقش مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در دفاع مقدس»، «نقش مردم در دفاع مقدس» و «سایر موضوعات» برگزار می‌شود. علاقه‌مندان شرکت در این...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری مهر

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس همراه با معاونان این بنیاد، با حضور در وزارت کشور با دکتر اسکندر مومنی وزیر کشور دیدار کردند.

خبرگزاری تسنیم

فراخوان مقالات سومین دوره دوسالانه انتخاب آثار برتر پژوهشی دفاع مقدس و مقاومت، جایزه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی منتشر شد.

وب‌گاه فرارو

بر اساس آمار مختلف اعلامی از سوی محمد میرزابیگی، رئیس کل سابق سازمان نظام پرستاری روزانه 5 تا 6 پرستار و بر اساس آمار محمد شریفی مقدم، دبیرکل خانه پرستار، سالانه 2500 پرستار چمدان‌های مهاجرت خود را بسته و به خارج از کشور مهاجرت می‌کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جمهور در پیامی درگذشت مرحومه حاجیه خانم فراهه عبدالخانی مادر گرانقدر سردار شهید سید عبدالرضا موسوی را به خانواده محترم آن مرحومه و مردم شهیدپرور استان خوزستان به ویژه مردم مقاوم خرمشهر تسلیت گفت.

خبرگزاری مهر

رئیس جمهور با صدور پیامی درگذشت مادر شهید سید عبدالرضا موسوی را تسلیت گفت.

خبرگزاری مهر

بخش نهایی نهمین جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران از 17 تا 20 شهریور در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور در پیامی درگذشت مرحومه حاجیه خانم فراهه عبدالخانی، مادر سردار شهید سید عبدالرضا موسوی را تسلیت گفت.

وب‌گاه فرارو

رئیس کل سازمان نظام پرستاری، گفت: آمار مهاجرت پرستاران رو به رشد است؛ به طوری که از سال 1400 تا 1402 سالانه میانگین مهاجرت پرستاران دو برابر شد.