دوشنبه 16 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

وب‌گاه خبر آنلاین

برنامه نمایش و نشست نقد و بررسی فیلم «هیوا» به کارگردانی زنده یاد رسول ملاقلی پور با حضور فرهاد قائمیان، جواد طوسی، علی ملاقلی پور و امیر عابدی در سالن فردوس موزه سینما برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری تسنیم

هیات انتخاب متون نوزدهمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر مقاومت نمایشنامه های راه یافته به مرحله بازبینی این رویداد را معرفی کردند.

خبرگزاری مهر

فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش گفت: دافوس ارتش دکترین آموزشی نیروهای مسلح را سرلوحه خود قرار داده و گام‌های بلندی را برای دستیابی به دانشگاه نظامی طراز انقلاب اسلامی ایران برداشته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه خبر آنلاین

اگر امروز دچار فقر وفاق ملی هستیم، مشکل از عملکردهای همان سهمیه‌خواهانی است که به بهانه وفاق ملی هرکدام در تکاپوی به چنگ آوردن بخشی از قدرت هستند. با تبدیل کردن دولت به گوشت قربانی، توقع رسیدن به وفاق ملی، بر هیچ معیاری منطبق نیست به ویژه وقتی شکل دادن به ترکیب وفاق در اختیار دیگران باشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

همزمان با آغاز ماه ربیع‌الاول، شبکه‌های تلویزیونی در این ایام برنامه‌های شادی تدارک دیده‌اند که به‌روی آنتن می‌روند.

خبرگزاری تسنیم

همزمان با آغاز ماه ربیع‌الاول، شبکه‌های تلویزیونی در این ایام برنامه‌های شادی تدارک دیده‌اند که از امشب به‌روی آنتن می‌روند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور ضمن بازدید از بخش های مختلف دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش با فرماندهان ارتش دیدار کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور ضمن بازدید از بخش های مختلف دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش با فرماندهان ارتش دیدار کرد.

خبرگزاری دانشجو

پزشکیان بعد از ظهر امروز (شنبه) در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش (دافوس) حضور یافت و با فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار کرد.

وب‌گاه الف

رئیس‌جمهور بعد از ظهر شنبه 17 شهریور 1403 در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش حضور یافت و ضمن بازدید از بخش های مختلف این دانشگاه با فرماندهان ارتش دیدار کرد.