دوشنبه 16 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

وب‌گاه خبر آنلاین

مقام معظم رهبری گفتند: در میدان سیاسی هم بزرگ‌نمایی دشمن موجب می‌شود انسان احساس کند که خودش در انزوا است، احساس کند که ضعیف است، احساس کند از عهده‌ی او برنمی‌آید؛ نتیجه‌اش این است که تسلیم خواسته‌های او بشود.

خبرگزاری مهر

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دست‌اندرکاران کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویر احمد تاکید کردند: فداکاری جوان‌های یک ملت، پشتوانه عظیم برای پیشرفت آن ملت است.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه فرارو

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: طی برنامه‌ریزی صورت گرفته زمین‌های مسکونی اختصاص یافته به تمامی ورزشکاران اعزامی به المپیک و پارالمپیک همزمان با هفته دفاع مقدس اهدا می‌شود.

خبرگزاری مهر

فرمانده نیروی پدافند هوایی گفت: ماموریت‌های پدافند هوایی خاص، ویژه، واکنش سریع و ضرب الاجلی است.

وب‌گاه مشرق نیوز

سلیمی نمین در یادداشتی خطاب به ظفرقندی وزیر بهداشت از وی خواست به رویکرد وفاق ملی رئیس‌جمهور پایبند باشد و از نام افرادی مثل شهید داود کریمی سوءاستفاده نکند.

وب‌گاه مشرق نیوز

نخستین اکران نخستین ساخته مسعود ده‌نمکی در بیست‌وپنجمین جشنواره فیلم فجر بود؛ اکرانی که به جرأت باید گفت تمام اهالی سینما برای تماشایش لحظه‌شماری می‌کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، بخش حضوری نهمین جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران در رشته فیفا 24 در استان تهران از 17 تا 19 شهریور در سالن خلیج فارسموزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود. به گفته رضا احمدی، دبیر نهمین جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران در پایان مسابقات استان تهران نفرات اول تا سوم معرفی و با اهدای جوایزی از آنها تقدیر می‌شود. دبیر نهمین جام قهرمانان...

خبرگزاری مهر

معاون هماهنگ‌کننده بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: فرهنگ پایداری به معنای جنگ طلبی نیست و اگر درست ترویج شود می‌تواند صلح را ترویج کند.

خبرگزاری میزان

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به همراه جمعی از معاونین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با حضور در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با سید عباس صالحی دیدار کرد.

خبرگزاری مهر

بخش حضوری نهمین جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران در رشته فیفا 24 در استان تهران از 17 تا 19 شهریور در سالن خلیج فارس موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

هیئت انتخاب متون نوزدهمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر مقاومت نمایشنامه های راه یافته به مرحله بازبینی این رویداد را معرفی کردند.

خبرگزاری تسنیم

عباس سلیمی نمین در یادداشتی خطاب به ظفرقندی وزیر بهداشت از وی خواست تا به رویکرد وفاق ملی رئیس جمهور پایبند باشد و از نام افرادی مثل شهید داود کریمی سواستفاده نکند.