دوشنبه 16 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

خبرگزاری مهر

طی روزهای آینده پیکر 163 شهید دوران دفاع مقدس از سه منطقه مرزی مورد استقبال قرار خواهند گرفت.

خبرگزاری مهر

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین گفت: پیکرهای مطهر 163 شهید دوران دفاع مقدس، طی روزهای آینده از 3 محور شمال غرب، غرب و جنوب مورد استقبال و بدرقه قرار خواهند گرفت.

خبرگزاری تسنیم

امیر دریادار شهرام ایرانی گفت: اقتدار و عزت امروز ما در نظام اسلامی، با هیچ دوره‌ای قابل قیاس نیست و نظام مقدس جمهوری اسلامی، از رویارویی با هیچ نیرو و قدرت منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای در خلیج فارس واهمه ندارد.

خبرگزاری مهر

نویسنده کتاب «بر بلندای تنگه» در نشست طعم کتاب گفت: نبرد با کومله در جبهه شمال غرب، همچون تنگه احد است. اهمیت جنگ با کوموله اگر بیشتر از جنگ تحمیلی نباشد، کمتر نیست.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس گفت: مقامات سیاسی کشورهای همسایه از جمله روسیه باید به این مسئله واقف باشند که ایران از خطوط قرمز خود عبور نخواهد کرد و در برابر هرگونه زیاده خواهی کوتاه نخواهد آمد.

وب‌گاه الف

پیکرهای مطهر 163 شهید دوران دفاع مقدس، طی روزهای آینده از 3 محور شمالغرب (سردشت، روستای دوله‌تو)، غرب (مهران) و جنوب (مرز شلمچه) مورد استقبال و بدرقه قرار خواهند گرفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه عرشه آنلاین

پیکرهای مطهر 163 شهید دوران دفاع مقدس در روزهای آینده از 3 محور شمال غرب (سردشت، روستای دوله‌تو)، غرب (مهران) و جنوب (مرز شلمچه) مورد استقبال و بدرقه قرار خواهند گرفت پیکرهای مطهر 163 شهید دوران دفاع مقدس که در مناطق عملیاتی شمال غرب تفحص شده‌اند در روزهای آینده از 3 محور شمال غرب (سردشت، روستای دوله‌تو)، غرب (مهران) و جنوب (مرز شلمچه) مورد استقبال و بدرقه قرار خواهند گرفت. سردار باقرزاده...

خبرگزاری دانشجو

پیکر‌های مطهر 163 شهید دوران دفاع مقدس، طی روز‌های آینده از 3 محور شمالغرب (سردشت، روستای دوله‌تو)، غرب (مهران) و جنوب (مرز شلمچه) مورد استقبال و بدرقه قرار خواهند گرفت.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان بسیج دانشجویی به موضوع اردوهای پیشرفت اشاره کرد و از اهمیت هوشمندانه عمل کردن در این زمینه سخن گفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هادی قاسمی رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور در نشست سراسری بسیج اساتید: با تأکید بر اهمیت نقش اردوهای پیشرفت در ایجاد امید و انگیزه در شرکت‌کنندگان، گفت: هدف اصلی این اردوها، آشنایی افراد با واقعیت‌ها و دستاوردهای کشور است، اما این آشنایی باید به گونه‌ای باشد که شرکت‌کنندگان با اهادی قاسمی، رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور، در نودوهفتمین نشست سراسری...

وب‌گاه مشرق نیوز

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دست‌اندرکاران کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویر احمد تاکید کردند: فداکاری جوان‌های یک ملت، پشتوانه عظیم برای پیشرفت آن ملت است.

وب‌گاه خبر آنلاین

موضوعی که این روزها به شدت رسانه ها را به خود جذب کرد حمایت علیرضا پناهیان از دولت پزشکیان و انتقاد از روزنامه کیهان و برائت از جمعیتی بود که آنها را عامل دو قطبی سازی جامعه می دانست، بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: ماموریت‌های پدافند هوایی خاص، ویژه، واکنش سریع و ضرب الاجلی است.

وب‌گاه الف

رهبر انقلاب گفت: «شهادت» یک ذخیره است؛ فداکاری جوانهای یک ملت یک پشتوانه‌ی عظیم معنوی و مادی برای پیشرفت یک ملت است.

وب‌گاه خبر آنلاین

سلامی گفت: کابوس انتقام ایران آنها را شب و روز می لرزاند آنها نمی توانند به این شکل به حیات سیاسی خود ادامه دهند نشانه‌های پایان سیاسی آنها را می‌بینیم، دشمن امروز آشفته است، شب‌ها هزاران نفر در سرزمین‌های اشغالی علیه دولتشان قیام می کنند و جنگ به سرزمین‌های اشغالی کشیده و راه نجاتی نیست.