دوشنبه 16 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

خبرگزاری تسنیم

شورای هماهنگی تشکل‌های انقلابی فرهنگیان با صدور بیانیه ای از کاندیداتوری محمدباقر قالیباف حمایت کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

شورای هماهنگی تشکل‌های انقلابی فرهنگیان با صدور بیانیه ای از محمدباقر قالیباف حمایت کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو، امروز 2 تیرماه، نشست خبری گرامی‌داشت سالروز تاسیس هیأت رزمندگان اسلام با حضور سردار صادق آهنگران؛ عضو هیات موسس و امناء، سردار علی اکبر مداحی؛ مدیر ستاد مرکزی و خانم زهرا ساکت؛ مسئول واحد پیروان عترت در فاطمیه بزرگ تهران برگزار شد. در ابتدای این نشست علی‌اکبر مداحی ضمن بیان کرد: هیأت امنای هیأت رزمندگان اسلام شامل 15 نفر است که مسئولیت هیأت...

وب‌گاه خبر آنلاین

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: امروز یکی از مشکلات ما در کشور این است که صاحبان تجربه و علم و ذی‌نفعان عرصه‌های مختلف را از تصمیمات کلان دور می‌کنیم و این مشکلات برای ما پیش می‌آید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو، امروز 2 تیرماه، نشست خبری گرامی‌داشت سالروز تاسیس هیأت رزمندگان اسلام در فاطمیه بزرگ تهران برگزار شد. در حاشیه این نشست، سردار صادق آهنگران، عضو هیات موسس و امناء، در گفتگو با دانشجو در مورد اهمیت پرداخته شدن به شرایط مردم فلسطین در ماه محرم بیا داشت: اگر ما هدف از قیام امام حسین (ع) را درک کنیم، به سمت غزه، هشت سال دفاع مقدس و جنگ حق و باطل...

وب‌گاه مشرق نیوز

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: مشارکت در انتخابات باعث افزایش امنیت ملی و ایجاد بازدارندگی در مقابل دشمن می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی خواستار ممنوعیت تیراندازی مرزبانان به کوله‌بران شد. نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی خواستار ممنوعیت تیراندازی مرزبانان به کوله‌بران شد. به گزارش عرشه آنلاین، محسن بیگلری در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس بیان کرد: از وزیر کشور تقاضا دارم تا جلوی تیراندازی مرزبانان به کوله‌بران را بگیرند. کوله‌بران ما همان مرزبانانی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، میزگرد زنان و خانواده با حضور نماینده کاندیدای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به همت بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد. لازم به ذکر است که از تمامی کاندید‌ها دعوت شد تا نماینده خود را جهت حضور در سلسله جلسات میزگرد بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف معرفی نمایند. در پاسخ به دعوت بسیج دانشجویی دانشگاه شریف، ستاد آقای پزشکیان برای میزگرد...

خبرگزاری تسنیم

یکی از سوالات پرتکرار بخشی از جامعه ایثارگری این است که می خواهیم برای تعیین درصد جانبازی اقدام کنیم اما به علل مختلف وقتی مجروح شدیم مدارک بالینی مان وجود ندارد. بدون هیچ مدرکی چطور بابد اقدام کنیم؟

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسعود پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دقایقی پیش وارد فرودگاه سنندج شد و مورد استقبال حامیان خود قرار گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسعود پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دقایقی پیش وارد فرودگاه سنندج شد و مورد استقبال حامیان خود قرار گرفت.

خبرگزاری تسنیم

ابوالفضل همراه گفت: در فیلم سینمایی "احمد" در نقش شهید سلیمانی بازی کردم، اما بنابر دلایلی نقش حاج قاسم و سکانس‌های مربوط به من از فیلم حذف شد؛ بنابراین درخواست کردم اسمم را از تیتراژ دربیاورند.

وب‌گاه خبر آنلاین

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما باید تلاش کنیم فرهنگ را از تصمیمات سیاسی و سیاست‌زدگی دور کنیم و تحت تاثیر قرار ندهیم که آسیب نبینیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خطیب موقت نماز جمعه تهران با بیان اینکه در آستانه انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری قرار داریم تاکید کرد: با مشارکت بالا زمینه افزایش وحدت و اقتدار ایجاد می‌شود.