سه‌شنبه 17 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، اولین گردهمایی سراسری معاونین آموزشی دانشگاه‌ها و اساتید درس علوم و معارف دفاع مقدس و مقاومت به همت موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و با حضور «محمدعلی زلفی گل» وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، «بهرام عین اللهی» وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، حجت‌الاسلام «عبدالحسین خسروپناه» دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی،...

وب‌گاه خبر آنلاین

جلیلی انتقاد تندی از عملکرد دولت روحانی کرد و گفت: دلار 3 هزارتومانی را 30 هزارتومان کردند، موجب افزایش تحریم از 700 تا به 1500 مورد شدند ولی همین آقایان الان ادعای تحول و پیشرفت کشور را دارند.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دولتمردان باید مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را در اولویت نخست برنامه های خود قرار دهند.

وب‌گاه الف

مستند «مستانه شو» که به مرور زندگی مسعود پزشکیان و کارنامه وی می‌پرداخت با نمایش صحنه‌هایی از سخنرانی وی در مجلس آغاز شد و با مرور خاطراتش در دوران دفاع مقدس ادامه یافت. این مستند نیم‌نگاهی به انتخاب پزشکیان به عنوان وزیر بهداشت دولت اصلاحات و دیدارهای تبلیغاتی وی در چند روز اخیر در شهرهای مختلف کشور داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نامزد چهاردهمین انتخابات ریاست گفت: ما امروز در مسیر انتخاب یک جهان فرصت‌ها برای جهش ایران و یا به برگشت به عقب و رشد اقتصادی منفی قرار داریم، همان نگاه اشتباه گذشته که هشت سال بر کشور حاکم بوده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نامزد چهاردهمین انتخابات ریاست گفت: ما امروز در مسیر انتخاب یک جهان فرصت‌ها برای جهش ایران و یا به برگشت به عقب و رشد اقتصادی منفی قرار داریم، همان نگاه اشتباه گذشته که هشت سال بر کشور حاکم بوده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شهر ذرت ایران کجاست؟ شهر ذرت ایران را می‌شناسید؟ این شهر در کنار اینکه بیشترین تولید را در زمینه ذرت دارد طبیعت زیبایی نیز دارد. شهر ذرت ایران کجاست؟ شهر ذرت ایران را می‌شناسید؟ این شهر در کنار اینکه بیشترین تولید را در زمینه ذرت دارد طبیعت زیبایی نیز دارد. ذرت یکی از بیشترین مصرف‌ها را در سبد غذایی ایرانیان دارد. به گزارش عرشه آنلاین، خوزستان یکی از استان‌های جنوب غربی ایران است که...

وب‌گاه مشرق نیوز

امام (ره) معتقدند اگر مادر بتواند نقش مادری خود را در خانواده درست ایفا کند، نه‌تنها رأی خودش را دارد، بلکه به تعداد فرزندان و همسرش هم رأی دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

محمدجواد ظریف خطاب به جوانان گفت: به بوق‌های تبلیغاتی توجهی نکنید چون کسانی که در این بنگاه‌ها فعال هستند تنها در انتظارند که به مدیران خود گزارش کار بدهند و بگویند که ما تبلیغات کردیم و مردم سر صندوق نرفتند و رأی ندادند و ما باید هوشیار باشیم.

وب‌گاه الف

یکی از مراجع تقلید شیعیان رسیدگی به وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم را بسیار مهم دانست و گفت: مردم ایران درگذشته فداکاری و ایستادگی خود را نشان داده و در آینده نیز در مقابل دشمن همین مردم هستند که از این مملکت دفاع خواهند کرد، بنابراین خدمت به مردم بسیار دارای اهمیت است.

وب‌گاه الف

برنامه‌های حوزه بانوان سعید جلیلی در نشست زنان پیشرفت و تحول در دولت آینده؛ تشریح شد.

وب‌گاه الف

گروه سرود «شهید آقاعبداللهی» هم زمان با برگزاری رویداد «مهمونی کیلومتری غدیر» ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، قطعاتی را به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیرخم اجرا می کند.

خبرگزاری تسنیم

«نه ظلم کن و نه اجازه بده به تو ظلم بشود»، این جمله طلایی امام (ره) بود که سرنوشت و مسیر زندگی ژروم ایمانوئل، از شهدای دفاع مقدس، را تغییر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سعید جلیلی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: خوزستان با وجود نفت، گاز و ظرفیت‌های بزرگی که دارد باید جهش کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سعید جلیلی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری در جریان سفر خود به خوزستان گفت: می‌خواستند هم سانتریفیوژ و هم اقتصاد را به دست آورند ولی هر 2 را از دست دادند، 700 تحریم را به 1500 رساندند و هیچ نتیجه ای کسب نکردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «سعید جلیلی» نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه حقوق کارگر باید به جیب خود او برود نه به جیب واسطه‌ها، گفت: چرا باید کارگران پیمانی ما دچار مشکل باشند و حقوق آنان در جیب کسان دیگر برود.