دوشنبه 16 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: روزی ناوهواپیمابر به منطقه وارد می شد، در حالت آماده باش قرار می‌گرفتیم اما امروز به تأسی از انقلاب اسلامی، ناو هواپیمابر به انتهای دریای سرخ فرار کرده است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس قوه قضاییه با اشاره به ضرورت استفاده از ابزارهای نظارتی حامی حقوق ایثارگران گفت: ما کارگزاران و مسئولان درخصوص خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، تکالیف و وظایف خطیری برعهده داریم؛ پیش از آنکه این عزیزان به ما مراجعه کنند و مشکل خود را طرح کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، امروز یکی از وظایف اصلی و مهم ما، اطاعت از، ولی فقیه است؛ خدای‌ناکرده اگر ولایت را رها کنیم، دچار انحرافات و لغزش‌ها می‌شویم؛ امام عظیم‌الشأن فرمودند پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت آسیبی نرسد بر همین مبنا باید بر تاکیدات امامین انقلاب درخصوص حضور مردم در صحنه، جامه عمل بپوشانیم و در انتخابات پیش‌رو مشارکتی گسترده داشته باشیم؛ نفسِ حضور در...

وب‌گاه خبر آنلاین

اولین تصاویر فیلم سینمایی «قرارگاه سری» به نویسندگی و کارگردانی دانش اقباشاوی رونمایی شد.

خبرگزاری تسنیم

اولین تصاویر فیلم سینمایی «قرارگاه سری» به نویسندگی و کارگردانی دانش اقباشاوی رونمایی شد.

خبرگزاری تسنیم

نشست نقد و بررسی فیلم سینمایی «زنانی که با گرگ‌ها دویده‌اند» شامگاه 3 تیر توسط گروه سینمایی هنر و تجربه و با حضور امیر‌اطهر سهیلی کارگردان، لعیا زنگنه بازیگر و محمد تقی فهیم منتقد سینما در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کتاب «صبح شام» خاطرات شهید دکتر حسین امیرعبداللهیان، در سی و هشتمین نشست نقد و بررسی کتاب پایگاه بزرگسال کتابخانه مرکزی پارک شهر تهران عصر یکشنبه 3 تیرماه با حضور مهدی رمضانی، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور؛ حجت‌الاسلام میثم امرودی، مشاور وزیر امور خارجه در امور فرهنگی؛ عباس خامه‌یار، منتقد؛ سعید فخرزاده، نماینده گروه مؤلفین کتاب، محسن مؤمنی...

وب‌گاه مشرق نیوز

روز سوم تیر، 5 نامزد انتخاباتی در برنامه‌های اختصاصی انتخاباتی تلویزیون حاضر شده و به برنامه‌های پیش‌رو خود پرداختند.

خبرگزاری تسنیم

دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در نشست نقد و بررسی کتاب «صبح شام» در کتابخانه مرکزی پارک شهر، گفت: وجه مشترک این افراد خلوص بود؛ تمام کسانی که در این پرواز بودند مخلص بودند، شخصیت های مردمی و توجه ویژه به همه مردم داشتند.

خبرگزاری تسنیم

جمعی از شاعران کشور تازه‌ترین شعرهای خود را در نشست ادبی «د مثل دا» به شهید جان‌محمد کریمی و مادر بزرگوار شهید تقدیم کردند.

خبرگزاری تسنیم

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) گفت: عملیات «وعده صادق» عجز و درماندگی آمریکا و رژیم صهیونیستی را به تصویر کشید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش در ششمین نشست روز رسته حقوق و همایش آزمون سخت حقوق بین الملل در آینه فلسطین که صبح امروز در ستاد فرماندهی نیروی زمینی ارتش برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: در بحث غزه و جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار مردم بیگناه غزه باید توجه داشت که قطعاً پیروز این صحنه مردم فلسطین هستند، اما در قبال این جنایات...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری تسنیم

اولین گردهمایی سراسری معاونین آموزشی و اساتید درس علوم و معارف دفاع مقدس و مقاومت در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده سپاه عاشورا گفت: حضور در پای صندوق‌های رای پشتیبانی از امنیت، اقتدار، پیشرفت و مستضعفین جهان را نشان می‌دهد که نه تنها باعث عزت و افتخار است بلکه روزنه‌ی امیدی برای مستضعفین دنیا به شمار می‌رود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، اولین گردهمایی سراسری معاونین آموزشی دانشگاه‌ها و اساتید درس علوم و معارف دفاع مقدس و مقاومت به همت موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و با حضور «محمدعلی زلفی گل» وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، «بهرام عین اللهی» وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، حجت‌الاسلام «عبدالحسین خسروپناه» دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی،...