چهارشنبه 18 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس‌جمهور در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی والیبال دانش‌آموزی در رقابت‌های جهانی گفت: ملت ایران به درخشش غرورآفرین شما عزیزان افتخار می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی راهبردی وزارت دفاع گفت: گرچه بهره‌مندی از ادوات جنگی پیشرفته نظیر پهپاد و موشک مطلوب بوده و بازدارنده است اما این اراده و خواست ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی بود که عملیات «وعده صادق» علیه رژیم صهیونیستی را به سرانجام رساند.

خبرگزاری تسنیم

اکبر صحرایی از انتشار محموعه طنر جدید خود با عنوان «راز عباس خروس» برای عرضه در نمایشگاه خبر داد و گفت:‌قهرمان اصلی این کتاب همان فردی است که بخشندگی رهبر انقلاب او را شرمنده کرد.

خبرگزاری دانشجو

کتاب «فلسطین و توطئه‌ی صهیونیستی - انگلیسی» نوشته عیسی صوفان القدومی و ترجمه سبحان ثقفی نیا در 128 صفحه و با شمارگان 250 نسخه توسط نشر سرو منتشر و راهی بازار نشر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

امام جماعت مسجد جامع نبی اکرم (ص) و مسئول حوزه علمیه شرق تهران دارفانی را وداع گفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آیت‌الله نجفی تهرانی که چندی پیش در بیمارستان بستری شده بود دار فانی را وداع گفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

امروز 8 اردیبهشت ماه سالروز شهادت رکورددار بیشترین ساعت پرواز جنگی با بالگرد در جهان، شهید علی‌اکبر شیرودی از شهدای هشت سال دفاع مقدس است. منبع: فارس

وب‌گاه خبر آنلاین

یکی از عجیب‌ترین مناقشه‌های کریمی قدوسی با حسن روحانی ادعای او درباره جاسوسی و بعد عقب‌نشینی از این ادعا بود. در یک فایل ویدئویی مدعی شده بود حسن روحانی، رییس جمهور ایران، از سرویس امنیتی و اطلاعاتی انگلستان دستور می‌گیرد! سخنگوی سپاه ادعای این نماینده مجلس مبنی بر اقدام سازمان اطلاعات سپاه در نشان‌دادن شنود تلفنی یکی از مقامات کشور با مامور MI6 به وی را تکذیب کرد.

وب‌گاه عصر ایران

ساعاتی پیش پیشکسوت ارزنده وصاحب نام فوتبال خوزستان، سردار رشید اسلام و یادگار 8 سال دفاع مقدس، همرزم سرلشکر شهید علی هاشمی، مرد اخلاق و دیانت سردار سید عباس موسوی به ملکوت اعلی پیوست.

وب‌گاه خبر آنلاین

پیشکسوت فوتبال خوزستان پس از تحمل سال های عوارض شیمیایی ناشی از حضور در جبهه حق علیه باطل هشت سال دفاع مقدس جان به جان آفرین تسلیم کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌نایب رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی کشور با بیان اینکه هنوز تکلیف میزان افزایش مستمری بازنشستگان مشخص نیست، گفت: افزایش مستمریِ مشمولان باید مطابق ماده 96 قانون دایمی تأمین اجتماعی انجام پذیرد. نایب رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی کشور با بیان اینکه هنوز تکلیف میزان افزایش مستمری بازنشستگان مشخص نیست، گفت: افزایش مستمریِ مشمولان باید مطابق ماده 96 قانون دایمی تأمین...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مراسم صبحگاه بسیج پایگاه شهید رسول عسکری دیوان محاسبات کشور با حضور سردار رضا طلایی نیک سخنگو و معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی راهبردی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و همچنین جمعی از مقامات و کارکنان این نهاد نظارتی برگزار شد. سردار طلایی نیک در این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل عظیم الشان و شهدای ایران اسلامی، اظهار کرد: «احیای...

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: این اراده و خواست ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی بود که عملیات «وعده صادق» علیه رژیم کودک کش صهیونیستی را به سرانجام رساند و بسیاری از معادلات منطقه‌ای و بین المللی را تغییر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مراسم صبحگاه بسیج پایگاه شهید رسول عسکری دیوان محاسبات کشور با حضور سردار رضا طلایی نیک، سخنگو و معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی راهبردی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و همچنین جمعی از مقامات و کارکنان این نهاد نظارتی برگزار شد.

وب‌گاه فرارو

فرمانده فراجا اقدام انتظامی در مقابله با بی‌حجابی را کاملاً قانونی و مدبرانه دانست و همراهی همه جانبه و عملی مجموعه عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات در اجرای طرح نور را قابل تحسین کرد.

وب‌گاه گسترش

نصرالله دریابیگی گفت: دریافتی بازنشستگان عضو کانون‌های بازنشستگی تامین اجتماعی فقط کفاف هزینه‌های 15 روز را می‌دهد و این درحالی است که اختلاف فاحشی با پرداختی سایر بازنشستگان دارند.