چهارشنبه 18 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حاج حبیب والی‌نژاد که در کارنامه هنری خود آثاری چون «پایان انتظار»، «نیمه پنهان ماه»، «ایستاده رد غبار»، «بادیگارد» را ثبت کرده خاطراتش را از عهد اخوت و صیغه برادری رزمندگان آغاز کرد. او در شب خاطره حوزه هنری برای حاضران در سالن سوره شرح داد: پیش از عملیات‌ها عهد و پیمانی بسته می‌شد تا بازماندگان ماموریت‌ها حتی یک ثانیه از لحظات جنگ را برای مردم...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حاج حبیب والی‌نژاد که در کارنامه هنری خود آثاری چون «پایان انتظار»، «نیمه پنهان ماه»، «ایستاده درغبار»، «بادیگارد» را ثبت کرده خاطراتش را از عهد اخوت و صیغه برادری رزمندگان آغاز کرد. او در شب خاطره حوزه هنری برای حاضران در سالن سوره شرح داد: پیش از عملیات‌ها عهد و پیمانی بسته می‌شد تا بازماندگان ماموریت‌ها حتی یک ثانیه از لحظات جنگ را برای مردم...

خبرگزاری تسنیم

فرمانده فراجا اقدام انتظامی در مقابله با بی‌حجابی را کاملاً قانونی و مدبرانه دانست و همراهی همه جانبه و عملی مجموعه عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات در اجرای طرح نور را قابل تحسین کرد.

خبرگزاری تسنیم

سردار رادان فرمانده فراجا با اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امام جمعه شیراز کارگران را سربازان جنگ اقتصادی و معلمان را سربازان جنگ فرهنگی عنوان کرد و از آنان خواست تا میدان مبارزه در جنگ اقتصادی و فرهنگی را به نفع کشورمان تغییر دهند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

علم‌الهدی: در بحث حجاب، مردم نباید تماشاچی باشند، همه‌ی کارها با نیروی انتظامی نیست نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی در خصوص بحث حجاب گفت: اگر مردم بخواهند یک گوشه بنشینند، تماشاچی باشند و بگویند آقای خطیب نماز جمعه، آقای نیروی انتظامی، شما بیا این ناهنجاری را درست کن، اینطور نمی‌شود! برادران و خواهران، جهت گیری انقلاب در جامعه ما با میدان داری مردم محقق می‌شود. حجت الاسلام سید...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امام جمعه مشهد با بیان اینکه میدان داری مردم و دولت پیش نیاز تحول فرهنگی است، گفت: ما به یک تحول و تجدید حیات فرهنگی از ناحیه ملت و دولت نیاز داریم.

وب‌گاه خبر آنلاین

امام جمعه مشهد با انتقاد از تحریف کلام و منطق رهبر معظم انقلاب در میدان عمل گفت: مایه تأسف است که امروزه شاهد تکرار و تحریف منطق رهبری در سطح مسئولان هستیم. به طور مثال، اوامر قطعی و صادرشده از ناحیه ولایت در مسائل فرهنگی به جای اینکه عمل شود، مورد تکرار مستمر قرار می‌گیرد و مسئولین به صورت پیوسته همان چیزی را می‌گویند که رهبری فرموده اند. این چه بساطی است؟ رهبری می‌فرماید که عمل شود،...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علم الهدی با انتقاد از تحریف کلام و منطق رهبر معظم انقلاب در میدان عمل اظهار کرد: مایه تأسف است که امروزه شاهد تکرار و تحریف منطق رهبری در سطح مسئولان هستیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: چقدر زیبا در این 200 روز جلوه‌گری کردند کسانی که شاید 10 سال پیش اسمی از آن‌ها وجود نداشت. هنگامی که خبیثان آمریکایی و ایادی آن‌ها به یمن حمله کردند، گفتند که یمن فقیرترین کشور جهان است و طی یک یا دو هفته می‌توانیم به مقاصد خود دست پیدا کنیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

یکی از اسرای دفاع مقدس می‌گوید: در بین اسرا، پیرمرد کُردی بود که دموکرات این پیرمرد چوپان را ربوده و به بعثی‌ها ها فروخته بودند تا آمار اسرای ایرانی بیشتر شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین اشتری مشاور عالی رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در امور انتظامی در حاشیه مراسم بزرگداشت سومین سالگرد شهادت شهید حجازی که عصر امروز (پنجشنبه) در مسجد پیامبر اعظم (ص) شهرک شهید محلاتی برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: شهید حجازی یکی از افرادی بود که در مکتب امام راحل تربیت و رشد کرده بود. سردار حجازی مدتی توسط رژیم ستمشاهی در زندان و تحت شکنجه...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مشاور عالی رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: شهید حجازی دارای سبک فرماندهی بود و به زیر ساخت‌ها عمق بخشی کرد.

خبرگزاری تسنیم

سردار حجازی گفت: شهید حجازی دارای سبک فرماندهی بود و به زیر ساخت ها عمق بخشی کرد. سردار حجازی یکی از بازوان اصلی محور مقاومت بود و محبوبیت بالایی نزد شهید سلیمانی داشت.

خبرگزاری تسنیم

سومین مراسم سالگرد شهادت سرلشکر شهید سید محمد حجازی امروز در مسجد پیامبر اعظم (ص) شهرک شهید محلاتی برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

محسن رضایی ضمن تقدیر از عملکرد نوآورانه راهیان نور امسال تاکید کرد که فرماندهان جنگ در راهیان نور حضور مستمر داشته باشند.