چهارشنبه 18 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

خبرگزاری تسنیم

فرمانده نیروی انتظامی با تأکید بر این که حجاب و عفاف موضوعی کاملا فرهنگی و اجتماعی است، گفت: دشمن در تلاش است تا موضوع حجاب را به مسئله امنیتی تبدیل کرده و مردم را در برابر حاکمیت قرار دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک عضو کانون عالی بازنشستگان کشور می‌گوید: دریافتی بازنشستگان عضو کانون‌های بازنشستگی تأمین اجتماعی فقط کفاف هزینه‌های 15روز را می‌دهد، این درحالی است که اختلاف فاحشی با پرداختی سایر بازنشستگان دارند. یک عضو کانون عالی بازنشستگان کشور می‌گوید: دریافتی بازنشستگان عضو کانون‌های بازنشستگی تأمین اجتماعی فقط کفاف هزینه‌های 15روز را می‌دهد، این درحالی است که اختلاف فاحشی با پرداختی سایر بازنشستگان...

وب‌گاه خبر آنلاین

سرلشکر موسوی عملیات وعده صادق را فرود خنجر امت اسلام با اراده ملت ایران بر تن رژیم منحوس صهیونیستی دانست و گفت: این عملیات دل همه مسلمانان و قلب آزادی‌خواهان و عدالت طلبان دنیا را شاد کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

جملاتی مانند «اگر سپاه نبود کشور هم نبود»، «ای کاش من هم یک پاسدار بودم» و «سپاه عمود خیمه انقلاب است» سوالاتی را در ذهن، بخصوص نسل جوان پررنگ می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

سیدمحمد حسینی گفت: با تصویب و تایید نهایی لایحه عفاف و حجاب در مجلس و شورای نگهبان، تا حدود زیادی به اختلاف برداشتها پایان داده می‌شود و عملکرد هر دستگاه در این خصوص قابل ارزیابی توسط نهادهای نظارتی خواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به روند بررسی لایحه عفاف و حجاب در مجلس گفت: تا ابلاغ این لایحه که دستگاه‌ها باید به وظایف روشن و بین خود عمل کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کریمی قدوسی حالا در دولت ابراهیم رسیسی کمتر اظهار نظر می‌کند، دست کم دولتمردان را متهم نمی‌کند در نتیجه کمتر هم تکذیب می‌شود. حتی اظهارات اخیر او هم با واکنش قابل توجهی از سوی دولت رئیسی همراه نبوده است اما ناظران معتقدند سخنان او می‌تواند به راحتی مورد بهره برداری کشورهای غربی و رژیم اسرائیل قرار گیرد و برای ایران دردسر ساز شود. جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد در روز‌های اخیر جنجال تازه‌ای...

وب‌گاه خبر آنلاین

نوه امام خمینی با تأکید بر اینکه وظیفه همه ماست که امام را، همان امامی که فی الواقع بودند، معرفی کنیم و نگذاریم منحرفان و مخالفان نظام، امام را تحریف کنند، گفت: امروز شاخص و ملاک حقیقت اندیشه های امام، رهبر معظم انقلاب هستند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سلمی نمین در مراسم رونمایی گفت: بدون آزادسازی اسناد انتظاری از پژوهشگر نمی‌رود تا کار دقیق انجام دهد. مراکز اسناد ثروت ملت است، اما عده‌ای به دلیل بخل‌ورزی آن را ثروت خودشان می‌پندارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

حسین مظفر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌گوید: پیش از انقلاب با جانباز شهید احد ترشیچی آشنا شدم. او برای هزینه مبارزات سیاسی کتاب‌هایش را می‌فروخت.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با تاکید بر اهمیت گردشگری مقاومت در برنامه هفتم توسعه گفت: با برنامه‌ریزی این وزارتخانه در همکاری سایر دستگاه‌ها موضوع تولید محتوا و روایت افتخارآفرینان دفاع مقدس در حوزه گردشگری مقاومت پیگیری می‌شود.

وب‌گاه الف

مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج گفت: تولید 10 فیلم سینمایی در کنگره‌های شهدای سال گذشته و سال جاری در دستور کار است.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان با بیان این که 40 اثر دفاع مقدس این استان در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است گفت: 10 پرونده دیگر از دوران دفاع مقدس نیز در حال آماده‌سازی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مجلس دوازدهم دیگر نماینده ای به نام کریمی قدوسی ندارد؛ مردی که با ادعاهایش در حوزه امنیتی و هسته از یک سو و حملاتش به دولتمردان روحانی و ادعاهایی که به سرعت تکذیب می شدند مشهور است.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ملت ایران افتخار دارد سرزمین خود را از دخالت آمریکا مصون نگه داشته و هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان کشور عبور کند در صورتی که برخی کشورهای منطقه حریم هوایی خود را در اختیار آمریکا قرار داده‌اند.

وب‌گاه الف

دادستان کل کشور در سفر به یزد با بیان این که آزادی یکی از شعارهای اصلی انقلاب اسلامی از ابتدا بوده است، بر روشن شدن مصادیق آزادی‌های مشروع تاکید کرد و گفت: آزادی‌های فردی و اجتماعی باید در کشورمان مطابق احکام شریعت باشد.