چهارشنبه 18 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده مردم تبریز، تاکید کرد: در شرایطی که ایران امروز در کشاکش بحران‌هایی همچون سرمایه اجتماعی، تورم و فشار معیشتی قرار دارد لازم است که سیاست‌های تنش زا که محل حساسیت مردم است، تعطیل شود، نهادهای مدنی، گروه‌های مرجع، صدا و سیما، تریبون‌های نماز جمعه و رسانه‌ها در مسیر تقویت وحدت ملی حرکت کنند و از گروهی سازی به طور جد پرهیز شود در این شرایط ویژه التیام بخشی روابط دولت و ملت ضرورت...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: یکی از برنامه‌های ارتش معرفی شهدا و گوشه‌ای از زندگینامه آنها در کتب درسی و در برنامه شاد برای آشنایی بیشتر نسل جوان با قهرمانان ملی است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در آستانه سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس، همایشی با عنوان «شن‌ها مامور خدا بودند» با حضور مقامات لشکری و کشوری در سالن همایش‌های بین المللی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود. زمان: روز سه شنبه 4 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 9 الی 11 صبح مکان: میدان ونک - بزرگراه شهید حقانی - انتهای خیابان سرو - روبروی پارک طالقانی - موزه ملی...

خبرگزاری دانشجو

گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو - رضا میرجعفری، با توجه به نزدیکی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، طی گفت‌وگویی با مرتضی قاضی، نویسنده کتاب‌های دفاع مقدس، ضمن بیان اهمیت وجود این نمایشگاه، به معرفی عناوینی مهم از حوزه دفاع مقدس، پرداخته شد. قاضی در گفت‌وگو با دانشجو، پیرامون مقایسه هزینه و فواید وجود نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اظهار داشت: اگر بخواهیم فواید رویدادهای بزرگی از جنس...

وب‌گاه خبر آنلاین

یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس تعریف می‌کند: دورانی بود که منافقین به ائمه جمعه حمله می‌کردند. به همین دلیل ما مسئولیت محافظت از آن‌ها را بر عهده گرفتیم. اما یکی از ائمه جمعه برای اینکه نگذارد بچه‌های سپاه همراهش بیایند، رفتار عجیبی از خود نشان می‌داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مهدیان کارشناس امور خاورمیانه بر این نکته تاکید کرد که شاید عملیات صبح جمعه اصفهان و تبریز «عملیات فریب» باشد و امکان دارد اسرائیل غاصب در آینده با پیدا کردن نقاط کور راداری ما بخواهد حیثیت از دست رفته اش را با یک عملیات کیفی و نقطه ای جبران کند و بر همین اساس نیروهای مسلح کشور باید در آمادگی کامل باشند و مهمتر از این موضوع انجام عملیات های تروریستی از قبیل انفجار در اماکن حساس و ترور...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آئین رونمایی از سردیس امیر سپهبد شهید سید محمد ولی قرنی اولین رئیس ستاد مشترک ارتش جمهوری اسلامی ایران در مدرسه دارالفنون، برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

امام خمینی در تاریخ 23 فروردین 1358، 10 روز قبل از صدور فرمان تاسیس سپاه پاسداران در جمع اعضای سپاه پاسداران شرق تهران، گفتند: شما پاسداران انقلاب اسلامی به اسلام حق پیدا کردید. شما مثل سربازان صدر اسلام که با جان و دل و با عشق و علاقه به اسلام خدمت کردند، به اسلام خدمت کردید و می‌کنید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آئین رونمایی از سردیس امیر سپهبد شهید سید محمد ولی قرنی اولین رئیس ستاد مشترک ارتش جمهوری اسلامی ایران و اولین شهید ترور پس از پیروزی انقلاب اسلامی با حضور امیر سرتیپ دوم ستاد محمد رضا فولادی، رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش، حجت الاسلام علی لطیفی معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، فرماندهان و مسئولان...

خبرگزاری تسنیم

ما بیشتر احسان حدائق را در مدرسه می‌بینیم و مشغول مبارزه. اما گاهی هم کتاب دستمان را می‌گیرد و می‌برد مسجد، یا یک وقت‌هایی هم سر از خانه همسایه درمی‌آوریم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فیلم «آن دو» به کارگردانی مرتضی رحیمی و تهیه کنندگی سید علیرضا سبط احمدی که ادای دینی به شهدای لر و ایل بختیاری و نیز شهدای اصفهانی در جریان جنگ تحمیلی است، روایتی تأثیرگذار از زندگی شهید ظفر خالدی در مقطعی از جنگ تحمیلی محسوب می شود. امیررضا فرامرزی در این درام جنگی، نقش شهید خالدی را ایفا کرده است. شهید ظفر خالدی به تازگی به عنوان شهید شاخص کشوری...

خبرگزاری تسنیم

مدیر ادبیات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: برای جشن امضا و رونمایی از کتاب و نشست در حوزه ادبیات دفاع مقدس امسال پررنگ تر و پربارتر نسبت به سال‌های گذشته برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دوم اردیبهشت سالگرد تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است؛ نهادی نظامی که برای حراست از انقلاب اسلامی و دستاورد‌های آن تشکیل شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

یکی از اسرای جنگ تحمیلی تعریف می‌کند: در اردوگاه که بودیم زمستان رسید، اما سرمای آب حمام استخوان‌سوز بود. ما هم وسیله‌ای اختراع کردیم که با آن به هر نفر یک کاسه آب جوش می‌رسید.

وب‌گاه مشرق نیوز

به اذعان کارشناسان، عملیات 26 فروردین 1403 بزرگترین حمله پهپادی تاریخ لقب گرفت. به همین بهانه این گزارش به عملیات‌های نظامی جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به جنایت دشمنان پرداخته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فرماندهی انتظامی کشور در پیامی سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را گفت.