چهارشنبه 18 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیرکل کانون کهنه سربازان جنگ ایران و عراق، از پیگیری حقوقی وصول 1600 میلیارد دلار غرامت جنگ تحمیلی خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پیامی به مناسبت روز ارتش، گفت: شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک در عملیات «وعده صادق» به سمت مواضع رژیم صهیونیستی در چارچوب یک اقدام دفاعی و مشروع، بار دیگر نمایش قدرت وحدت و همدلی نیروهای مسلح بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ناخدا یکم هوشنگ صمدی می گوید: من 800 تا 900 نفر تکاور داشتم که همگی افسر و درجه دار بودند، ما سرباز نداشتیم. نیروهای مردمی از اقشار مختلف هم شاید 400 نفر با ما همراه بودند. ما توانستیم با این تعداد نیرو در مقابل دو لشکر زرهی و مکانیزه ارتش عراق با چند گردان گارد ریاست جمهوری و چند گردان جیش الشعبی مثل بسیج ما، مقاومت کنیم

وب‌گاه خبر آنلاین

در روز ارتش رژه خودرویی با حضور زنان برگزار شد.

وب‌گاه گسترش

بازی 6410 روز بی آینه؛ روایتی از کابوس‌های 18سال اسارت قهرمانی از دوران دفاع مقدس است. قهرمانی که 6410 روز را در زندان‌های رژیم بعث عراق گذراند.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه از این به بعد، در پاسخ به هر تجاوزی در هر نقطه تعلل نخواهیم کرد، گفت: جمهوری اسلامی ایران ثابت کرده که از قدرت نظامی و بازدارندگی بالایی برخوردار و هیچ قدرتی هم توان رویارویی با آن را ندارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پیشکسوت رسانه در روایت فتح، حوزه مستند دفاع مقدس را از شگفتی‌های فعالیت شهید آوینی دانست و گفت: روایت فتح ارزش هنری بسیار فاخر و خوبی داشت که عام و خاص را جذب خود کرد، شخصیت شهید آوینی از روایت فتح به این سمت مطرح شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرتیپ دوم پاسدار محمدیان به مناسبت فرارسیدن روز ارتش، طی پیامی این روز را به تمامی کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

خبرگزاری تسنیم

مشاور فرماندهی کل ارتش در حاشیه تجلیل از عوامل «آسمان غرب» گفت: این فیلم ارتش را زنده می‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر اطلاعات در پیامی به فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران روز ارتش را تبریک گفت.

خبرگزاری تسنیم

کتاب «سربلند میدان» که به سرگذشت و زندگی سردار شهید سیدمحمد حجازی می‌پردازد، با گذشت شش ماه برای سومین بار تجدید چاپ شده و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

امیر سرتیپ حیدری گفت: نیروهای مسلح ما مکمل همدیگر هستند و هم افزا عمل می‌کنند و به طور قطع رژیم صهیونیستی بداند اگر بخواهد دست از پا خطا کند، پاسخ هایی خواهد گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امیر حیدری درباره عملیات «وعده صادق» گفت: نیروهای مسلح ما مکمل همدیگر هستند و هم افزا عمل می‌کنند و به طور قطع رژیم صهیونیستی بداند اگر بخواهد دست از پا خطا کند، پاسخ هایی خواهد گرفت که پشیمان کننده و خرد کننده خواهد بود و ایران با کسی که به خاکش تعدی‌کند، مماشات نخواهد کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: نیرو‌های مسلح ما آماده هستند و منتظرند رژیم صهیونیستی دست از پا خطا کند تا تعجیل در زوال آن را انجام دهند.

خبرگزاری تسنیم

معاونت توسعه فناوری و مطالعات سازمان سینمایی فراخوان پژوهشی سال 1403 را منتشر کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه مراسم رژه ارتش اظهار کرد: نیروی زمینی سه تغییر و تحول مهم در سال‌های اخیر در خود داشته است. ابتدا تغییر در ساختار کلی نیروی زمینی با تصویب رهبر انقلاب که این نیرو به یک نیروی متحرک و هجومی و با واکنش سریع تبدیل شود و اکنون اینچنین نیروی زمینی‌ای را در اختیار امنیت پایدار کشور قرار داده ایم. وی...