چهارشنبه 18 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی سالروز تصویب اساسنامه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شورای انقلاب و ثبت آن به عنوان روز تأسیس این نهاد در تاریخ کشور را به سردار سرلشکر سلامی تبریک گفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» در سالروز تصویب اساسنامه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شورای انقلاب به سردار سلامی یک پیام مهم فرستاد. سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» در سالروز تصویب اساسنامه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شورای انقلاب به سردار سلامی یک پیام مهم فرستاد. به گزارش عرشه آنلاین، رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: بی شک عصبانیت و کینه‌توزی‌های مستمر دشمنان از اقتدار و تأثیرگذاری...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: بی شک عصبانیت و کینه‌توزی‌های مستمر دشمنان از اقتدار و تأثیرگذاری سپاه است که بر پیشانی آن درخشش عملیات «وعده صادق» در لبیک به رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی و مطالبه ملی در تنبیه رژیم جعلی و جنایتکار صهیونیستی تبلور ویژه‌ای دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس با برگزاری هزاران جلسه تاریخ شفاهی مجموعه کتب ثبت تجارب فرماندهان و مدیران جنگ را در قالب تاریخ شفاهی منتشر کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» در پیامی سالروز تصویب اساسنامه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شورای انقلاب و ثبت آن به عنوان روز تأسیس این نهاد انقلاب و مردمی در تاریخ کشور را تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است: برادر ارجمند سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سلام علیکم دوم اردیبهشت ماه؛ سالروز تصویب اساسنامه...

خبرگزاری تسنیم

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: عصبانیت دشمنان ملت ایران بویژه آمریکا، رژیم صهیونیستی و هم پیمانان آنان از سپاه پاسداران ناشی از اقتدار و تاثیرگذاری این نهاد انقلابی و با اراده در خنثی‌سازی نقشه‌های شوم آنان علیه این میهن اسلامی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فراجا در پیامی سالروز تشکیل سپاه پاسداران را به فرماندهان و کارکنان آن تبریک گفت.

خبرگزاری دانشجو

ذبیح‌الله اعظمی گفت: در 45 سال گذشته هر کجا مشارکت مردم را داشته‌ایم، مانند دفاع مقدس. موفق بوده‌ایم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عملیات وعده صادق دستاورد‌ها و ابعاد مختلفی دارد که رژیم صهیونیستی را به نابودی نزدیک‌تر کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده قرارگاه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه در استان‌های یزد، اصفهان و چهارمحال و بختیاری، اتفاق امروز در اصفهان را عملیات روانی دشمن برای جبران تحقیر دانست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در جریان سفر دولت مردمی به استان سمنان، در دومین روز سفر و در شهرستان دامغان، در منزل خانواده شهیدان محمدعلی و محمدرضا طوسی از شهدای دوران دفاع مقدس که مادربزرگ شهید مدافع حرم محمدرضا دهقان امیری نیز هست، دیدار و گفت‌وگو کرد. رئیس جمهور در این دیدار تربیت فرزندانی که نسل اندر نسل برای اعتلای نظام اسلامی آماده فداکاری...

وب‌گاه خبر آنلاین

آیت الله طباطبائی نژاد با اشاره به انهدام امروز ریزپرنده‌های دشمن توسط پدافند هوایی گفت: دشمن نتوانست غلطی انجام دهد و پروازها نیز در کمال آرامش از صبح امروز در حال انجام است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای حضرت سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه گفت که حادثه صبح امروز در اصفهان یک عملیات روانی بیش نیست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای حضرت سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه گفت: حادثه صبح امروز در اصفهان یک عملیات روانی بیش نیست.

خبرگزاری تسنیم

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور در احکامی مسئولان جدید این ستاد را منصوب کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار علی فدوی شامگاه پنج‌شنبه در مراسم یادواره بزرگ ستارگان دوکوهه بزرگداشت شهید حاج محمدابراهیم همت، اظهار داشت: این اجتماع برای این است که ماهم تا آخر همان راه شهدا را برویم و از آن‌ها کمک بخواهیم که همان راه را برویم و عاقبت بخیر قطعی شویم. وی با بیان اینکه دوکوهه یادآور بزرگانی است که تا آخر می‌توانند کمک همه مردم ایران باشند برای اینکه این...