چهارشنبه 18 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

وب‌گاه الف

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: رژیم صهیونیستی بداند اگر بخواهد دست از پا خطا کند، پاسخ‌هایی خواهد گرفت که پشیمان‌کننده خواهد بود و ایران با کسی که به خاکش تعدی کند، مماشات نخواهد کرد.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: رژیم صهیونیستی بداند همانطور که فرماندهان ارشد گفتند اگر بخواهد دست از پا خطا کند پاسخ هایی خواهد گرفت که پشیمان کننده و خرد کننده خواهد بود و ایران با کسی که به خاکش تعدی‌کند مماشات نخواهد کرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا گفت: ارتش امروزه به عنوان دژ مستحکم نظام مقدس اسلامی به شمار می‌رود، که این مسیر پرافتخار را با تقویت بنیه دفاعی و قدرت بازدارندگی کشور و ناامید سازی جبهه دشمنان ادامه می‌دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران در پیامی فرارسیدن 29 فروردین، روز ارتش را به سرلشکر موسوی تبریک گفت.

وب‌گاه الف

ارتش زمانی که با انقلاب اسلامی همراه شد و به ندای امام خمینی (ره) لبیک گفت، به یک ارتش انقلابی تبدیل شد و پیروزی انقلاب مرهون اطاعت پذیری بدنه ارتش از امام راحل بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور با صدور پیامی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای والامقام ارتش، این روز تاریخی را به آحاد فرماندهان، مدیران و کارکنان غیور و ایثارگر ارتش جمهوری اسلامی ایران به خصوص به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران آن تبریک گفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

شهید شاهرخ ضرغام جزو فرماندهان خاص دوران دفاع مقدس بود که اسم گروه چریکی اش را «آدم خوارها» گذاشته بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، سید محمد نقیب معاون امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه، در آستانه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، از برگزاری آئین رونمایی از یادمان نشان فداکاری اهدایی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به دانشگاه افسری امام علی علیه السلام با حضور مسؤولان لشکری و کشوری، سید محمد موسوی شهردار منطقه 11 تهران، مهدی صیاد شیرازی فرزند شهید...

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: پس از پاسخ ایران موجی از شادی و امید در مردم زنده شد که در خاورمیانه تحقیر نشدیم. وقتی مسئولان ارشد ما را در سوریه و همین شهر تهران ترور کردند، حسی در جامعه ایجاد شده بود که احساس ضعف را القاء می‌کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امیر سرتیپ آشتیانی به مناسبت فرارسیدن بیست و نهم فروردین ماه، «روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی» پیامی صادر کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع در پیامی روز ارتش را تبریک گفت. در متن پیام امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح به مناسبت فرارسیدن بیست و نهم فروردین ماه، «روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی» آمده است: 29 فروردین یادآور حماسه‌آفرینی ارتش قهرمان و دلاور جمهوری اسلامی ایران است، که با حکمت، ژرف...

خبرگزاری تسنیم

دومین اردوی «میثاق با شهدا و بیعت با ولایت» با حضور فرماندهان، رزمندگان، پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و جمعی از بسیجیان نسل امروزی سپاه محمدرسول‌الله (ص)، از امروز به مدت چهار روز آغاز شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت:. نیروهای مسلح هم افزا و مکمل هم هستند. امروز آمادگی کامل داریم و رژیم منحوس صهیونیستی بداند ما قاعده جدید ایجاد کردیم که پاسخ شرارت های آنها را خواهیم داد. فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت:. نیروهای مسلح هم افزا و مکمل هم هستند. امروز آمادگی کامل داریم و رژیم منحوس صهیونیستی بداند ما قاعده جدید ایجاد کردیم که پاسخ شرارت های آنها را خواهیم داد. به گزارش عرشه...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در بیانیه‌ای نوشت: ارتش به عنوان یک ارتش قدرتمند و مجهز به فناوری‌های نوین و سامانه‌های پیشرفته روز، جایگاه خود به عنوان یکی از ارکان اصلی قدرت بازدارندگی کشور را تحکیم بخشد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر دفاع در پیامی تاکید کرد: همکاری و مشارکت ارتش با سایر نیرو‌های مسلح به ویژه تعامل مثال‌زدنی با سپاه منجر به خلق صحنه‌های بدیع و باشکوهی گشت که نمونه بارز و موفق آن در اجرای کامل و بی نقص عملیات «وعده صادق» محقق گردید.