چهارشنبه 18 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون امور حقوقی و مجلس سازمان اداری و استخدامی گفت، اجرای تغییر ساعات کاری ادارات مشروط به تصویب هیأت وزیران است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایزدی با بیان اینکه کشورمان با یک جنگ ترکیبی مواجه است، گفت: یکی از ابزارهای دشمن در جنگ‌های ترکیبی رسانه و عملیات روانی است که بخش رسانه‌ای دشمن از دقایق اولیه حمله تنبیهی ایران به اسرائیل شروع شده و همچنان ادامه دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

ایزدی با بیان اینک کشورمان با یک جنگ ترکیبی کشور مواجه است، گفت: یکی از ابزارهای دشمن جنگ‌های ترکیبی بخش رسانه و عملیات روانی دارد؛ بخش رسانه‌ای دشمن از دقایق حمله ایران به اسرائیل شروع شده است.

خبرگزاری تسنیم

عملیات رمضان یکی از سخت ترین عملیات های دفاع بود، چرا که در شرایط سختی نیز انجام شد. رزمندگان اسلام با زبان روزه در اوج گرمای تیر ماه تابستان دست به عملیات علیه رژیم بعث زدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: به یاد دارم در دوران جنگ مثلاً ما در کردستان که بودیم، دور هم جمع می‌شدیم و صحبت می‌کردیم. آن موقع رهبر انقلاب در سِمت رئیس‌جمهور بودند. دور هم با همدیگر حرف که میزدیم، ارتشی‌ها همه آقا را پشتیبان و حامی خودشان می‌دانستند. خب آدم می‌فهمد دیگر! مثلاً می‌فهمد این امام جمعه هوای ارتشی‌ها را خیلی دارد، همیشه از ما تعریف می‌کند. این‌ها نکاتی است که...

خبرگزاری تسنیم

به مراسم کوچک و خودمانی ای دعوت شدیم که قرار بودجشن کوچکی باشد برای تعدادی از زنان کودکان. زنان جوانی که 12 سال پیش همسرانشان به شهادت رسده بودند و مادرانی که همچنان وقتی از پسرانشان روایت می کنند اشک در چشمانشان می نشیند.

وب‌گاه خبر آنلاین

در خاطرات شهید علی هاشمی فرمانده قرارگاه نصرت آمده است: دخترم زینب به دنیا آمده بود. به خواهرم گفتم اقوام را برای مهمانی و شام دعوت کند. شام اُملت درست کرده بودم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور گفت: بنده در مذاکره حضوری و تلفنی با برخی کشورهای غربی گفته‌ام که مبادا بخواهند با زبان زور با جمهوری اسلامی و ملت ایران سخن بگویند، ملت ایران از عقلانیت، تدبیر، منطق و سخن برخوردار است و دوران زورگویی تمام شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جمهور گفت: اگر دشمن بار دیگر خطا و اشتباهی کند و بخواهد کوچکترین تعرضی به خاک و منافع ایران اسلامی داشته باشد، بداند چنان پاسخی دریافت خواهد کرد که او و حامیانش را پشیمان خواهد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور گفت: اگر دشمن بار دیگر خطا و اشتباهی کند و بخواهد کوچکترین تعرضی به خاک و منافع ایران اسلامی داشته باشد، بداند چنان پاسخی دریافت خواهد کرد که او و حامیانش را پشیمان خواهد کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو؛ سردار سرتیپ پاسدار حسن حسن‌زاده روز پنجشنبه در اجتماع بزرگ رزمندگان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در صبحگاه پادگان دوکوهه اندیمشک ادامه داد: همانطور که مسیر کربلا به برکت خون شهدا باز شده است، راه قدس نیز به دست رزمندگان اسلام باز خواهد شد. وی ادامه داد: پادگان دوکوهه اندیمشک محلی برای پرورش رزمندگانی بود که بنیانگذاران فرهنگ مقاومت، ایستادگی و پایداری...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اعضای شورای ناظر بر نشریات دانشگاهی سه دستگاه وزارت علوم، بهداشت و دانشگاه آزاد بیانیه‌ای در خصوص عملیات وعده صادق منتشر کردند. این بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم یَا أَیُهَا الَذِینَ آمَنُوا قَاتِلُوا الَذِینَ یَلُونَکُم مِنَ الکُفَارِ وَلیَجِدُوا فِیکُم غِلظَهً وَاعلَمُوا أَنَ اللَهَ مَعَ المُتَقِینَ‌ای اهل ایمان، با کافران...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی صبح پنجشنبه در مراسم بزرگداشت روز ارتش در پایگاه ششم شکاری بوشهر اظهار کرد: ارتش ولایت‌مدار در عرصه‌های مختلف نمره قبولی دریافت کرده است و برای دفاع از کشور و انقلاب در اوج آمادگی است. وی خواستار ایجاد یگان قوی هنری برای انجام کار‌های فاخر فرهنگی و هنری شد و اضافه کرد: بنیاد شهید و امور ایثار گران برای مستند سازی حماسه...

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس دولت سیزدهم با اشاره به اینکه دیروز برخی‌ها می‌گفتند روی موشک‌های‌تان مرگ بر اسراییل را ننویسید تا حساس نشوند، ادامه داد: اما امروز موشک‌های ما بر سر رژیم صهیونیستی فرود می‌آید. در همه عرصه‌های سیاسی، امنیتی و اقتصادی شعار ما این است که «ما می‌توانیم.»

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیسی: دیروز برخی‌ها می‌گفتند روی موشک‌های‌تان «مرگ بر اسرائیل» را ننویسید تا حساس نشوند، اما امروز موشک‌های ما بر سر رژیم صهیونیستی فرود می‌آید رییس جمهور گفت: هدف اصلی دشمنان نظام جمهوری اسلامی خدشه‌دارکردن ایمان جوانان و رشد اقتصادی ایران است. سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنبه در سخنرانی در جمع مردم سمنان در مسجد امام (ره) این شهر تاکید کرد: دشمن تلاش می‌کند با روش‌های مختلف مردم را...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دوره باشگاه کتابخوانی کانون فرهنگی جوانی جمعیت در محل گالری فکه موزه ملی انقلاب و دفاع مقدس برگزار شد.