چهارشنبه 18 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت درباره جمله موشکی ایران به اسرائیل نوشت: همه ایستاده بودند، حتی اگر دقایقی خواب به چشم‌شان رفت، ایستاده خوابیدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مردم شهرهای مختلف خراسان رضوی از نقاط مرزی گرفته تا دیگر شهرستان‌ها در حمایت از اقدام مقتدرانه حمله سپاه به اسرائیل غاصب با راه‌اندازی کارناوال‌های شادی و تجمع در مکان‌های مختلف و سردادن شعارهایی علیه این رژیم صهیونیستی، از تنبیه این رژیم از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حمایت کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی از اقدام پشیمان کننده سپاه در پاسخ به حمله رژیم جعلی صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق، قدردانی و مراتب حمایت همه جانبه خود را ابراز داشت.

خبرگزاری تسنیم

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تقدیر از عملیات «وعده صادق» در بیانیه‌ای آورد: الحمدلله امروز اتحاد، همدلی و هم‌افزایی نیرو‌های مسلح و مقتدر ایران اسلامی و نیز جبهه مقاومت اسلامی در منطقه منجر به تولید قدرت سهمگینی شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از سینما صبا، حمید بهمنی کارگردان، درباره عملیات شب گذشته ایران در پاسخ به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی عنوان کرد: زمانی که خبر را شنیدم آنقدر دلم آرام شد و روح و روانم راحت شد که یاد تعبیر و تفسیر آیه 17 سوره الانفال قرآن افتادم که می‌گوید: «فَلَم تَقتُلوهُم وَلکِنَ اللَهَ قَتَلَهُم وَما رَمَیتَ اِذ رَمَیتَ وَلکِنَ اللَهَ رَمی وَلِیُبلِیَ المُؤمِنینَ...

خبرگزاری تسنیم

شب گذشته ایران طی حملاتی پهپادی و موشکی بخش هایی از سرزمین های اشغالی را مورد هدف قرار داد. حمله ای که در پاسخ به زدن کنسولگری ایران در سوریه بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نامزد‌های دریافت جایزه در بخش مستمر سومین جشنواره پژواک معرفی شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مجلس شورای اسلامی به حمله سپاه به رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.

وب‌گاه الف

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور آمریکا روز شنبه به وقت محلی تعطیلات آخر هفته میلادی خود را نیمه تمام گذاشت و برای گفتگو با تیم امنیت ملی خود درباره وضعیت خاورمیانه به کاخ سفید بازگشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا روز شنبه به وقت محلی تعطیلات آخر هفته میلادی خود را نیمه تمام گذاشت و برای گفتگو با تیم امنیت ملی خود درباره وضعیت خاورمیانه به کاخ سفید بازگشت. جو بایدن رئیس جمهور آمریکا روز شنبه به وقت محلی تعطیلات آخر هفته میلادی خود را نیمه تمام گذاشت و برای گفتگو با تیم امنیت ملی خود درباره وضعیت خاورمیانه به کاخ سفید بازگشت. کاخ سفید روز شنبه به وقت محلی اعلام کرد که...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا روز شنبه برای گفتگو با تیم امنیت ملی خود درباره وضعیت خاورمیانه به کاخ سفید بازگشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

اعتراف سه دهه پیش رژیم بعث عراق در استفاده از سلاح‌های شیمیایی درحالی مطرح شد که بیش از 10درصد جانبازان دفاع مقدس را جانبازان شیمیایی تشکیل می‌دهند و در طول این سال‌ها بیش از 10 هزار نفر از آنان به شهادت رسیده‌اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی کاخ سفید ادعا کرد واشنگتن خواستار گسترش درگیری درمنطقه نیست وبه تهران اطلاع داده‌ایم نقشی در حمله به کنسولگری این کشور در دمشق سوریه نداشته‌ایم.

وب‌گاه خبر آنلاین

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران در پاسخ به این سؤال که آیا ضعف اطلاعاتی سبب شد که محل و زمان جلسه ایشان در کنسولگری ایران در دمشق برای دشمن فاش شود؟ گفت: در سوریه و لبنان جاسوس بسیار است و اطلاعات دشمن از روی سیستم‌های ماهواره‌ای و موبایل‌ها می‌تواند افراد را ردیابی کند.

وب‌گاه گسترش

دولت به برخی از خانوارها زمین رایگان اهدا کرده است. شرایط دریافت این زمین های رایگان بسیار مهم است. برای اطلاعات بیشتر، خبر را تا انتها مطالعه کنید.