چهارشنبه 18 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنان رهبر انقلاب مبنی بر تنبیه رژیم صهیونیستی مبین این امر است که انتقام از اشغالگران قدس حتمی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

یکی از دوستان شهید مهدی نصیرایی تعریف می‌کند: «مداحی‌اش عالی بود و وقتی می‌خواند همه حال معنوی پیدا می‌کردند. برایم سؤال بود که چگونه این کار را می‌کند. روزی قبل از هیأت او را تعقیب کردم و دیدم پشت دیوارها رفت و پنهان شد...»

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بازیگر فیلم سینمایی «دست ناپیدا» گفت: معتقدم هفتاد دقیقه از فیلم سینمایی دست ناپیدا حذف شده است و این حذفیات شامل جزئیات بیش‌تری از زندگی خانم شاه حسینی بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

در برنامه اعیاد بزرگ در زمان هواخوری از بند یک تا بند شانزده شروع به روبوسی همدیگر می‌کردیم و همه 1850 نفر آزاده اردوگاه می‌آمدند و به هم تبریک می‌گفتند.

خبرگزاری تسنیم

فرزانه فخریان مسئول راه‌اندازی بنیاد ملی پویانمایی ایران از حقیقت‌هایی گفت که انیمیشن تا چه‌اندازه تبلیغات دنیا را فراگرفته، مهاجرت‌هایی که به مهاجرت «درجا» در این حوزه رسیده و هوش مصنوعی که برای فعالان پویانمایی ابزار محبوبی به شمار می‌رود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنرانی مقام معظم رهبری در مراسم امروز (چهارشنبه) عید سعید فطر درباره «تنبیه رژیم صهیونیستی به دلیل حمله به ساختمان سفارت ایران در سوریه» بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های خارجی داشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نمایندگان 121 کشور عضو جنبش عدم تعهد در نیویورک با انتشار بیانیه ای حمله شرورانه رژیم صهیونیستی علیه اماکن دیپلماتیک و نمایندگان جمهوری اسلامی ایران در دمشق را شدیداً محکوم کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نمایندگان 121 کشور عضو جنبش عدم تعهد در نیویورک حمله رژیم صهیونیستی علیه اماکن دیپلماتیک و نمایندگان جمهوری اسلامی ایران در دمشق را شدیداً محکوم کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

«وقت سحر» ویژه برنامه سحرگاهی ماه مبارک رمضان شبکه افق است که با اجرای حامد عسگری و محمد قاسمی و با حضور حاج حسین یکتا پخش می‌شد.

خبرگزاری تسنیم

سال 1358 مرتضی آوینی برای حضور در اردوهای جهادی سازندگی به مناطق محروم می‌رود اما به جای بیل، دوربین به دست می‌گیرد و مستندساز می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

شبکه‌های تلویزیونی فیلم‌های جدیدی همچون «زندگی خصوصی والتر میتی» و «محافظ شخصی» را برای ایام عید فطر تدارک دیده‌اند که روی آنتن می‌روند.

وب‌گاه فرارو

معدنی پور، عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: خیابان گل آذین واقع در منطقه 3، بلوار نلسون ماندلا به نام شهیده شیرین ابوعاقله نامگذاری می‌شود. این شهیده بزرگوار خبرنگار شبکه الجزیره بودند که در سال 2022 در کرانه باختری به شهادت رسیدند. این نامگذاری به درخواست دستیار وزیر امور خارجه صورت می‌گیرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

صیاد شیرازی گفت: جوانان ما علاقه دارند که از خصوصیات‌های شهدا شناخت داشته باشند و این شناخت را در خود پیاده کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر تهران به اتفاق آرا به تغییر نام 21 معبر از معابر شهر، رأی مثبت دادند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«انتظار ما این هست که مجامع جهانی برخورد کنند با این و، اما همانطور که رهبر عزیز ما فرمودند جواب به این‌ها داده می‌شود، اما ما نه احساسی عمل می‌کنیم و نه عجولانه و به وقتش عمل می‌کنیم. ما اینطور نیستیم که سیلی بخوریم و سیلی نزنیم. سر وقتش اون سیلی محکم را ان شاءالله می‌زنند، اما عجولانه عمل نمی‌کنند.» فرمانده نیروی دریایی سپاه در واکنش به اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله به ساختمان...

وب‌گاه خبر آنلاین

امیر غلامحسین دربندی از همرزمان شهید صیاد شیرازی می‌گوید: شهید صیاد مهر ماه 1360 در مأموریت بوکان بود که از رادیو اعلام کردند، به فرماندهی نیروی زمینی ارتش منصوب شده است.