چهارشنبه 18 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

وب‌گاه خبر آنلاین

دریادار سیاری تاکید کرد: دشمنان می‌دانند که اگر بخواهند تجاوزی به تمامیت ارضی و ارزش‌های انقلاب داشته باشند با یک پاسخ دندان‌شکن روبه‌رو خواهند شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرهنگ قاسم اکبری مقدم در یادداشتی ویژگی‌های سپهبد شهید علی صیاد شیرازی را واکاوی کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«انتظار ما این هست که مجامع جهانی برخورد کنند با این و، اما همانطور که رهبر عزیز ما فرمودند جواب به این‌ها داده می‌شود، اما ما نه احساسی عمل می‌کنیم و نه عجولانه و به وقتش عمل می‌کنیم. ما اینطور نیستیم که سیلی بخوریم و سیلی نزنیم. سر وقتش اون سیلی محکم را ان شاءالله می‌زنند، اما عجولانه عمل نمی‌کنند.» فرمانده نیروی دریایی سپاه در واکنش به اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله به ساختمان...

وب‌گاه الف

فرمانده نیروی دریایی سپاه در واکنش به اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق با تاکید بر اینکه نه احساسی عمل می‌کنیم و نه عجولانه گفت: به وقتش عمل می کنیم. ما اینطور نیستیم که سیلی بخوریم و سیلی نزنیم. سر وقتش سیلی محکم انشاءالله می‌زنیم، اما عجولانه عمل نمی‌کنیم.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: می‌دانیم آوردن صهیونیست‌ها در این نقطه (امارات) برای کار اقتصادی نیست. الان در واقع کارهای امنیتی و در واقع نظامی می‌کنند که این یک تهدید است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دریادار سیاری گفت: دشمنان می‌دانند که اگر بخواهند تجاوزی به تمامیت ارضی و ارزش‌های انقلاب داشته باشند با یک پاسخ دندان‌شکن روبه‌رو خواهند شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سرلشکر سلامی گفت: شهید صیاد شیرازی از جهت روح شجاعت، فداکاری، نبوغ نظامی، قدرت طراحی، هدایت و سازماندهی یک شخصیت منحصر به فرد بود.

خبرگزاری دانشجو

چهارمین برنامه «هنوز» در فصل اول خود که به واکاوی موضوع دعا و مناجات‌خوانی می‌پردازد با حضور حاج مهدی سماواتی از اساتید و پیشکسوتان این حوزه از تلویزیون اینترنتی خبرگزاری دانشجو پخش شد. شروع مناجات‌خوانی در ابتدای این برنامه سید علی حسنی مجری برنامه «هنوز» از چگونگی آشنایی و ورود سماواتی به عرصه مناجات‌خوانی پرسید و در پاسخ گفت: از اوایل جوانی، به واسطه ارتباطی که با مسجد، فضای انقلاب...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سردار سلامی گفت: شهید صیاد شیرازی از جهت نظم، روح شجاعت و فداکاری در دوران دفاع مقدس، نبوغ نظامی و هدایت و سازماندهی یک شخصیت منحصر به فرد بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بیست و پنجمین سالگرد شهادت امیر سپهبد شهید علی صیاد شیرازی با حضور سرلشکر باقری و سردار سلامی برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایندگان شهروندان در شورای اسلامی شهر تهران به اتفاق آرا به تغییر نام 21 معبر از معابر شهر، رأی مثبت دادند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در قالب برنامه هفتم توسعه پیشنهاد شده به دهک‌های اول تا سوم زمین رایگان واگذار شود و 20 درصد تسهیلات بخش بانکی به بخش مسکن اختصاص پیدا کند. زمین رایگان به دهک‌های پایین واگذار می شود امروز هم اعلام شد به ایثارگران زمین رایگان اعطلا می شود. در قالب برنامه هفتم توسعه پیشنهاد شده به دهک‌های اول تا سوم زمین رایگان واگذار شود اواخر سال گذشته بود که وزارت راه و شهرسازی در راستای قانون حمایت...

خبرگزاری تسنیم

صبح روز پنجم مرداد عملیات مرصاد با رمز یا علی (ع) آغاز شد. در تنگه چهار زبر چنان جهنمی برای یاران صدام برپا شد که زمانی برای پشیمانی نمانده بود.

خبرگزاری میزان

مهدی صیاد شیرازی، گفت: پدرم تلاش‌ها و مجاهدت‌های زیادی در بازه‌های زمانی قبل و بعد از انقلاب به‌ویژه در دوران دفاع مقدس داشت و این مجاهدت‌ها تا زمان شهادت ادامه داشت.

وب‌گاه الف

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب، بیانات اخیر مقام معظم رهبری درباره اهمیت حضور مردم در عرصه‌های مختلف را بازخوانی کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه شهید صیاد شیرازی، سربازی مطیع و آماده اجرای فرامین ولی‌فقیه بود، گفت: امروز به برکت خون «صیاد» ها و همه شهیدان، انقلاب ما در دنیا با قدرت پیش می‌رود.