چهارشنبه 18 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

وب‌گاه گسترش

دولت به برخی از خانوارها زمین رایگان اهدا کرده است. شرایط دریافت این زمین های رایگان بسیار مهم است. برای اطلاعات بیشتر، خبر را تا انتها مطالعه کنید.

خبرگزاری تسنیم

کتاب "هیس! پیرمرد چهارده ساله خوابیده" با نگاهی به زندگی یک رزمنده مازندرانی در 13 بخش از سوی سوره مهر منتشر شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اعتراف سه دهه پیش رژیم بعث عراق در استفاده از سلاح‌های شیمیایی درحالی مطرح شد که بیش از 10درصد جانبازان دفاع مقدس را جانبازان شیمیایی تشکیل می‌دهند و در طول این سال‌ها بیش از 10 هزار نفر از آنان به شهادت رسیده‌اند.

خبرگزاری تسنیم

همایش بسیج هیئت کشتی استان تهران (کانون کشتی سپاه محمد رسول الله ص تهران بزرگ) با حضور بزرگان و نامداران کشتی به ویژه قهرمانان جهان و المپیک در تالار شادکام تهرانپارس برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، رزاق «رضا» چراغی در سال 1336 در شهرستان ساوه متولد شد. در 6 سالگی قدم به مدرسه گذاشت و با استعداد خوبی که داشت، همواره در درس‌هایش موفق بود. او علاوه بر تحصیل، به مطالعات و فعالیت‌های مذهبی علاقه‌مند بود و در مجالس مذهبی، با شور و اشتیاق حضور می‌یافت. پس از گذراندن دوره ابتدایی، وارد دبیرستان شد و در آن مقطع با برخی مسائل سیاسی آشنا شد. رضا در شروع...

خبرگزاری تسنیم

ستاد برگزاری هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار اعلام کرد استان گلستان، عهده‌دار میزبانی هشتمین دوره این رویداد به دبیری محمد کرم‌الهی شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، خیلی‌ها سیدمرتضی آوینی را با صدایش می‌شناسند؛ همان صدای گرم و دلنشینی که روی فیلم‌های مستند از جبهه‌ها، سال‌های سال از تلویزیون پخش می‌شد. «روایت فتح» مهم‌ترین روایت تصویری از جنگ تحمیلی عراق علیه ایران است که روایتی احساسی از رزمندگان ایران در دوران دفاع مقدس را به تصویر می‌کشید. ساخت «روایت فتح» از بهمن ماه 1364 با اولین قسمت از این مجموعه درباره...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سمیه اسلامی محقق و نویسنده دفاع مقدس، با اشاره به شهادت نیرو‌های مستشاری کشورمان در سوریه بیان کرد: کتاب «این شانزده رفیق» به زندگی و خاطرات 16 شهید مدافع حرم استان مازندران پرداخته است که در واقعه خان طومان سوریه در سال 1395 به شهادت رسیدند. وی افزود: این اثر در قالب زندگی‌نامه داستانی می‌تواند مورد مطالعه مخاطبان باشد چراکه در نگارش آن از منابع...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی سازمان ملل اعلام کرد که از نزدیک تحولات منطقه خاورمیانه را دنبال می کنیم و بسیار نگران تشدید تنش ها هستیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: دشمنان ایران و انقلاب از جمله آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی از سیلی پشیمان‌کننده و تنبیه وعده داده شده بیمناک شده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده تیپ 40 متحرک و هجومی ارتش جمهوری جمهوری اسلامی ایران گفت: اسرائیل بداند که اهداف این رژیم در تیررس موشک های نیروهای مسلح ایران است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ائمه جمعه در نماز جمعه امروز نسبت به وضعیت اقتصادی کشور هشدار دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه چین در گفت و گو با همتای آمریکایی خود حمله به کنسولگری ایران در دمشق را به شدت محکوم کرد و از واشنگتن خواست تا «نقش سازنده‌ای» در خاورمیانه ایفا کند.

خبرگزاری تسنیم

نقش خستگی ناپذیر و تاثیرگزار زنان قهرمان تا بعد از جنگ مثل کتاب «لیلی منم» که پرستاری از یک جانباز 70 درصد قطع نخاع بود و همراهی همسر برای دفاع از حرم مثل کتاب «عطر پیراهن تو» ادامه دارد، اما هنوز ابعاد بسیاری از نقش زنان در دفاع مقدس باقی مانده.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک نماینده مجلس گفت: فرانسه و انگلیس به شدت از رژیم صهیونیستی و اقدامات جنایتکارانه آن به‌ویژه در جنگ غزه پشتیبانی کردند بنابراین بدیهی است که برخی کشورهای اروپایی مثل فرانسه و انگلیس جنایات اسرائیل در حمله به کنسولگری ایران در دمشق پایتخت سوریه را توجیه کنند، اما قطع‌به‌یقین می‌دانند آنجا مرکز دیپلماتیک ایران بوده است.