چهارشنبه 18 مهر 1403

دفاع مقدس

دفاع مقدس

وب‌گاه الف

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه نابودی صهیونیسم قطعا محقق خواهد شد، گفت: دشمن اکنون از این حماقتی که کرده به التماس افتاده است.

خبرگزاری دانشجو

واقعیت این بود که، چون من از اول دوران تحصیلم در دانشگاه به نحوی شاگردی ابراهیم حاتمی کیا را کرده بودم، طبیعی بود من هم نگاه مثبتی به آدمی که برای حاتمی‌کیا یک الگو بود داشته باشم.

خبرگزاری تسنیم

سردار محمدرضا زاهدی از فرماندهان قدیمی دفاع مقدس در لشگر 14 امام حسین (ع) و از همرزمان شهید حسین خرازی بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی گفت: عقب نشینی صهیونیست‌ها از بخش‌هایی از غزه جزء تاکتیک‌های آنهاست به گونه‌ای که اکنون به بمباران روی آورده‌اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد علی صیاد شیرازی بیانیه‌ای صادر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد علی صیاد شیرازی بیانیه ای صادر و تاکید کرد که اجازه کوچکترین تعدی و بی‌خردی را به دشمنان قسم خورده این مرز و بوم نخواهند داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد علی صیاد شیرازی بیانیه ای منتشر کرد.

وب‌گاه عصر ایران

پیکر سرلشکر خلبان مرتضی فکور به‌عنوان مسن‌ترین خلبان ایران، امروز دوشنبه 20 فروردین با حضور جمعی از خلبانان و ایثارگران دوران دفاع مقدس در بهشت زهرای تهران به خاک سپرده شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد علی صیاد شیرازی یک بیانیه صادر کرد. ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد علی صیاد شیرازی بیانیه ای صادر و تاکید کرد که اجازه کوچکترین تعدی و بی‌خردی را به دشمنان قسم خورده این مرز و بوم نخواهند داد. به گزارش روابط عمومی ارتش، متن بیانیه بدین شرح است:

وب‌گاه خبر آنلاین

سرلشکر موسوی تأکید کرد: در صورت توقف جنگ غزه، به احتمال قریب به یقین دولت نتانیاهو سقوط خواهد کرد؛ بنابراین شیشه عمر او است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بیانیه ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت سالروز شهادت امیر سپهبد صیاد شیرازی بیانیه ای صادر کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در بیانیه‌ای با بیان اینکه شهید سپهبد علی صیاد شیرازی از مصادیق بارز رویش‌های انقلابی ارتش در دوران حاکمیت طاغوت بود، اعلام کرد: تلاش‌های صادقانه شهید صیاد شیرازی در تقویت وحدت، تعامل، هم‌افزایی، اتحاد و اخوت بین ارتش و سپاه در تاریخ باقی می ماند.

خبرگزاری تسنیم

ستادکل نیروهای مسلح در بیانیه‌ای تاکید کرد: جایگاه راهبردی و بی‌بدیل شهید والامقام صیاد شیرازی در اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های کلان نیرو‌های مسلح و همچنین تبعیت خالصانه ایشان از امامین انقلاب اسلامی باعث شد تا عرصه بر استکبار جهانی به تنگ بیاید.

وب‌گاه خبر آنلاین

ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه ای نوشت: نقش‌آفرینی‌های بزرگ شهید صیاد شیرازی نه تنها در پیش از انقلاب و در طول مبارزه با نظام ستم شاهی بلکه در تمام دوران خدمت درخشان در نیروهای مسلح تا هنگام شهادت، به ویژه تلاش‌های صادقانه در استحکام‌بخشی، تقویت وحدت، تعامل، هم‌افزایی و همدلی بین نیروهای مسلح به ویژه ارتش و سپاه همواره چراغ راه مجموعه‌های دفاعی، نظامی، امنیتی و انتظامی کشور قرار داده...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده کل ارتش درخصوص عقب نشینی صهیونیستها از بخش‌های از غزه گفت: اینها تاکتیک‌های عملیاتی است و باید دید برای چه هدفی این کار را کرده‌اند و الان همه که دوباره سراغ بمباران رفته‌اند.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده قرارگاه کربلا در دوران دفاع مقدس با بیان اینکه رژیم صهیونیستی بسیار اصرار دارد ایران را درگیر جنگ کند، گفت: تدبیری که در نظام اسلامی دیده شد این بود که ما در هر حال انتقام شهدایمان را خواهیم گرفت اما با تدبیر و عقلانیت.